سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در مصیبتها چون آزادگان شکیبایى باید و یا چون نادانان فراموش کردن شاید . [نهج البلاغه]
دنیای فوتبال
درباره



دنیای فوتبال


احمد جزیکی
سلام دوستان عزیز متشکرم از بازدید شما. احمد جزیکی

به گزارش خبرگزاری فارس، علی اصغر مدیر روستا پس از شکست یک بر صفر و حذف از گردونه مسابقات، گفت: برای حضور در جام حذفی برنامه داشتیم؛ اما شرایط در این مسابقه به گونه ای پیش رفت که بازنده شدیم.
وی افزود: بازیکنان ما حریف را دستکم گرفتند و در نیمه دوم هم تلاش زیادی برای باز کردن دروازه تراکتور کردیم؛ اما مدافعان آنها بسیار خوب عمل کردند. هرچند نباید از وقت کشی بازیکنان تراکتور سازی نیز به سادگی گذشت.
سرمربی تیم پیکان با اشاره به اخراج دو مربی تیم تراکتورسازی در جریان بازی عنوان کرد: تراکتورسازی حرکات حاشیه ای زیادی داشت؛ البته باید بگویم که بازیکنان ما نیز وظایف خود را به درستی انجام ندادند.
مدیر روستا در مورد نحوه قضاوت داور اظهار داشت: ترجیح می دهم در این مور حرف نزنم زیرا نمی خواهم محروم شوم.

منبع www.farsnews.com


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/9/10:: 6:55 عصر     |     () نظر
 
ردیف نام تیم ت.بازی برد باخت مساوی زده خورده تفاضل امتیاز
1 ذوب آهن 16 9 2 5 29 22 7 32
2 پیکان قزوین 16 8 3 5 31 21 10 29
3 استقلال تهران 16 8 4 4 32 18 14 28
4 سپاهان 16 7 3 6 23 17 6 27
5 پرسپولیس 16 7 4 5 29 23 6 26
6 فولادخوزستان 16 6 4 6 22 19 3 24
7 برق شیراز 16 5 4 7 24 19 5 22
8 مس کرمان 15 6 5 4 22 19 3 22
9 فجر سپاسی 16 5 4 7 18 18 0 22
10 صبا باطری قم 15 4 2 9 21 17 4 21
11 پاس همدان 16 5 6 5 17 24 -7 20
12 راه آهن 16 4 7 5 16 19 -3 17
13 ملوان 16 3 5 8 15 22 -7 17
14 سایپا کرج 16 3 6 7 20 27 -7 16
15 ابومسلم 16 4 9 3 18 25 -7 15
16 پیام خراسان 16 3 8 5 16 23 -7 14
17 استقلال اهواز 16 3 8 5 16 28 -12 14
18 پگاه گیلان 16 1 7 8 16 24 -8 11

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/9/10:: 6:4 عصر     |     () نظر

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم شاهین پارس جنوبی به علت 4 اخطاره بودن بازیکنانش باید مبلغ دومیلیون ریال جریمه نقدی را پرداخت نماید.هچنین طبق گزارش داوران تخلف منصور بهرون ،مربی دروازبانان تیم شاهین پارس جنوبی نیز مبنی بر ورود بی اجازه به زمین مسابقه و دخالت در امر داروی که منجر به اخراج وی شده بودبه مبلغ 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
حسین مسگر ساروی مربی استیل آذین به علت دخالت و اعتراض به امر داوری به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*جریمه نقدی برای تیم نیروی زمینی و شهرداری تبریز
بر اساس گزارش داور مسابقه تیم شهرداری تبریز که 4 بازیکن اخطاری دارد باید مبلغ 2 میلیون ریال جریمه نقدی را پرداخت نماید.
همچنین حامد فلاح زاده ، دروازبان نیروی زمینی که مرتکب اهانت به کمک داور دوم مسابقه در دقیقه 64 شده و از زمین اخراج شد ، دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*محرومیت یک ساله برای بازیکن فوتسال ارژن
به علت مضروب نمودن داورمسابقه،مرتضی کشاورز ،بازیکن تیم فوتسال ارژن به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی و به یک سال محرومیت از حضور در مسابقات ورزشی و همراهی تیم خود محکوم شد.

*جریمه نقدی برای تیم سایپا
بر اساس گزارش داور مسابقه دو تیم سایپا و و برق شیراز ،6 بازیکن تیم فوتبال سایپا از داور مسابقه اخطار دریافت نموده اند.بر همین اساس باشگاه فوق به مبلغ 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*محرومیت سرپرست تیم داماش لرستان
بهمن عابدینی،سرپرست تیم داماش لرستان به علت فحاشی و اهانت به داوران مسابقه 2 جلسه از همراهی تیم و حضوردر مسابقات رسمی و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین به علت داشتن 4 بازیکن اخطاری درمسابقه داماش لرستان و تراکتور سازی تبریز ،تیم داماش لرستان به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*فرزاد حسن خانی بازیکن تیم مس کرمان به دلیل سیلی زدن به بازیکن هم تیمی خود و با توجه به ابراز تاسف وی به دلیل حرکت ناشایست ،یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*جریمه نقدی برای کمک مربی فولاد خوزستان
به دلیل تخلف کورش بختیاری زاده مربی تیم فولاد خوزستان مبنی بر اعتراض و اهانت به داور به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی و محرومیت یک جلسه ای از همراهی تیم محکوم شد.

منبع  www.farsnews.com    


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/9/10:: 5:55 عصر     |     () نظر

 

 به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی تیم فوتبال صنایع طلایی سمنان اظهار داشت: بازی خوبی را برگزار کردیم و هدف اول، گل نخوردن برابر تیم بزرگ پرسپولیس بود. از بازیکنانم راضی هستم؛ اما همه ایران می‌دانند که مقابل قهرمان لیگ برتر بازی کردیم.
وی ادامه داد: پرسپولیس تیمی است که بهترین بازیکنان ایران را در اختیار دارد و هدف بزرگی مانند قهرمانی در آسیا را دنبال می‌کند. نباید از ما انتظار جادو داشت.
وی خاطر نشان ساخت: از صمیم قلب از تمام هوادارانی که امروز ما را یاری کردند، تشکر می‌کنم. به باشگاه و کادر فنی پرسپولیس تبریک می‌گویم که به مرحله بعدی صعود کردند. امیدوارم قهرمان جام حذفی شوند.
سرمربی تیم فوتبال صنایع سمنان عنوان کرد: امروز تیم ما با جوانانی بازی کرد که میانگین سنی آنها 22 سال بود. فکر کنم با خوردن 3 گل و زدن یک گل، نمره قابل قبولی گرفتیم.

www.farsnews.com  منبع

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/9/10:: 5:8 عصر     |     () نظر

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پیام مشهد به دلیل برخورد فیزیکی با خبرنگار ورزشی شیرازی به کمیته انضباطی احضار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، خداداد عزیزی که پس از پایان بازی مقابل مقاومت، با یک خبرنگار شیرازی برخورد فیزیکی پیدا کرده بود، با توجه به گزارش ناظر بازی، برای توضیح دادن برای حرکات بسیار زشت خود به کمیته انضباطی احضار شد.
وی باید فردا ساعت 15 در محل فدراسیون حاضر شود.
خبرنگار مذکور پس از جراحات وارده، بیهوش شده و به بیمارستان منتقل شد.
 منبع www.farsnews.com

کلمات کلیدی: خداداد، عزیزی، جنجال


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/9/10:: 5:5 عصر     |     () نظر

  خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: می‌خواستم با زدن سیلی به صورت دغاغله، به وی شوک بدهم.                                                                                                         به گزارش خبرگزاری فارس، اکبر میثاقیان پس از شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس اظهار داشت: در دقیقه 88 گل خوردیم؛ در حالی که شرایطمان با حریف قابل مقایسه نیست. هیچ چیز استقلال اهواز شبیه این تیم بزرگ نیست. امکانات زیاد، پول و بازیکن بزرگ نداریم. استقلال اهواز همه چیزش مشخص است و تیمی است که هفت سال به صورت خصوصی اداره می شود.
سرمربی استقلال اهواز گفت: قبل از شروع مسابقه، به همه رسانه ها گفته بودم روی کاغذ به پرسپولیس نخواهیم باخت؛ اما آنها با توجه به تغییرات ایجاد شده در کادر فنی، انگیزه ای زیادی برای کسب سه امتیاز داشتند.
وی افزود: همواره مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس بازی های خوبی را به نمایش گذاشته و تیم‌هایم نتیجه قابل قبولی دریافت کرده‌اند. آن باختی که در اوائل فصل با نتیجه 6 بر صفر برابر استقلال دریافت کردیم، در شرایطی رخ داد که تازه به عنوان سرمربی محسوب شده بودم.
وی گفت: مدافعان پرسپولیس اصرار داشتند که با توپ های بلند به دروازه ما نزدیک شوند. این نیز یک تاکتیک محسوب می‌شود؛ اما در ضد حملات چند فرصت خوب داشتیم که می‌توانستیم با دقت بیشتر حتی به گل برسیم. گلی که دریافت کردیم، احساس می‌کنم در آن صحنه یک خطا اتفاق افتاد. نمی‌دانم دروازه ما این خطا را مرتکب شد یا اینکه بازیکنان پرسپولیس خطا کردند؛ اما امیدوارم اشتباه کرده باشم.
سرمربی استقلال اهواز درباره سیلی که بر صورت بازیکنش پس از مصدومیت زد، عنوان کرد: مهدی دغاغله بازیکن بسیار خوبی است. وقتی مصدوم شد، می‌خواستم با زدن یک سیلی، به او شوک بدهم.
میثاقیان درباره شعارهای هواداران پرسپولیس مبنی بر ضد فوتبال باز کردن تیمش گفت: دفاع در فوتبال امروزی یک نوع تاکیتک است. هرگز به بازیکنانم نگفته بودم که ضد فوتبال ارائه دهم؛ بلکه در کارهای دفاعی منسجم تر بود.
وی با اشاره به درگیری لفظی اش با کاپتیان پرسپولیس اظهار داشت: بین دو نیمه کریم باقری به سوی من آمد و گفته که تیم من ضد فوتبال بازی می‌کند و به غیر از تائید حرف او صحبت دیگری نکردم. دوباره می‌گویم که برابر پرسپولیس جنگیدیم و در ضد حملات نیز چهار فرصت طلایی بدست آوردیم.
وی افزود: وقت تلف کردن در فوتبال ما بی معنا است چون فشردگی یک مسابقه باعث می‌شود که بازیکنی دچار مصدومیت شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/9/7:: 6:15 عصر     |     () نظر
به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه مقاومت سپاسی طبق معمول هر هفته که این اجازه را دارند یک جلسه در ورزشگاه حافظیه تمرین کنند، قصد داشتند امروز هم تمرینات را در این مکان برگزار کنند؛ اما با مخالفت تربیت بدنی روبرو شدند.
تربیت بدنی شیراز که مسئولیت این ورزشگاه را برعهده دارد، روز گذشته در نمابری برای باشگاه اعلام کرد این ورزشگاه در اجاره است و نمی توانند تمرین خود را در این ورزشگاه برگزار کنند.
محسن قانع شیرازی سرپرست مقاومت در گفت و گو با خبرنگار فارس، در این باره گفت: هر سال هیئت فوتبال شیراز این مسئله را حل می کرد؛ اما نمی دانیم چرا امسال این ناهماهنگی ایجاد شده است. این مشکل بین تربیت بدنی و هیئت فوتبال است و از ایت الهی که ورزشی است متعجبیم که چرا آن را حل نکرده است.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/28:: 4:50 عصر     |     () نظر

خبرگزاری فارس: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه ابومسلم مشهد را به دلیل تخلف هواداران خود جریمه مالی کرد.به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم ابومسلم و پرسپولیس 18 مهر در شهر مشهد برگزار شد و تخلفات و فحاشی و استعمال الفاظ رکیک از سوی تماشاگران منتسب به تیم ابومسلم رخ داد.


بر همین اساس کمیته انضباطی پس ار بررسی گزارشات ارسالی تیم ابومسلم را به توبیخ کتبی در پرونده و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/28:: 4:34 عصر     |     () نظر
خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پول دلیل آمدنم نبود؛ اما خوشحالم به تیم محبوبی آمده‌ام  

 رحمان رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مشکل کوچکی بود که با تلاش مسئولان باشگاه حل شد. از امروز باید خودم را آماده کنم که پس از عقد قرارداد رسمی تمام توانم را برای موفقیت پرسپولیس انجام دهم. البته از فردا در تمرین شرکت می‌کنم.
وی ادامه داد: از صمیم قلب خوشحالم که در تیم محبوبی مثل پرسپولیس انجام وظیفه می‌کنم. امیدوارم بتوانم تمام تجاربم را در خدمت این تیم بگذارم.
رضایی گفت: از نتایج و شرایط پرسپولیس به صورت کافی باخبر هستم. مطمئن هستم با توجه به بازیکنان بزرگی که این تیم دارد، می‌تواند موفق باشد.
بازیکن تیم ملی فوتبال خاطر نشان ساخت: پول، دلیل آمدنم نبود؛ ولی سعی دارم با بکار گیری تمام توانم، بتوانم تجاربی را که دارم، به کار بگیرم.
رحمان رضایی عنوان کرد: به اندازه کافی قطبی را نمی‌شناسم؛ اما می‌دانم کار کردن با اول لذت بخش است. برای رسیدن به هدفم انگیزه چند برابری دارم و می‌دانم خواسته های هواداران از من بسیار زیاد است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/23:: 4:54 عصر     |     () نظر

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید سجادی روز پنجشنبه با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال دیدار می‌کند و در این جلسه مدیرعامل باشگاه سایپا پاداشی ویژه را به اعضای تیم اهداء خواهد کرد.
این پاداش به دلیل نتایج نسبتاً مطلوب تیم در هفته‌های اخیر است.
تیم سایپا پس از کنار رفتن پیر لیت‌بارسکی سرمربی آلمانی فقط یک شکست در کارنامه خود داشت و اکنون با یک مسابقه کمتر در مکان هفدهم جدول رده‌بندی لیگ است


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/16:: 4:5 عصر     |     () نظر
   1   2   3      >