سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر چیزی کمیاب گردد عزیزتر می شود، جز دانش که هر چه فراوان گردد گرامی تر شود . [امام علی علیه السلام]
دنیای فوتبال
درباره



دنیای فوتبال


احمد جزیکی
سلام دوستان عزیز متشکرم از بازدید شما. احمد جزیکی

  خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: می‌خواستم با زدن سیلی به صورت دغاغله، به وی شوک بدهم.                                                                                                         به گزارش خبرگزاری فارس، اکبر میثاقیان پس از شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس اظهار داشت: در دقیقه 88 گل خوردیم؛ در حالی که شرایطمان با حریف قابل مقایسه نیست. هیچ چیز استقلال اهواز شبیه این تیم بزرگ نیست. امکانات زیاد، پول و بازیکن بزرگ نداریم. استقلال اهواز همه چیزش مشخص است و تیمی است که هفت سال به صورت خصوصی اداره می شود.
سرمربی استقلال اهواز گفت: قبل از شروع مسابقه، به همه رسانه ها گفته بودم روی کاغذ به پرسپولیس نخواهیم باخت؛ اما آنها با توجه به تغییرات ایجاد شده در کادر فنی، انگیزه ای زیادی برای کسب سه امتیاز داشتند.
وی افزود: همواره مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس بازی های خوبی را به نمایش گذاشته و تیم‌هایم نتیجه قابل قبولی دریافت کرده‌اند. آن باختی که در اوائل فصل با نتیجه 6 بر صفر برابر استقلال دریافت کردیم، در شرایطی رخ داد که تازه به عنوان سرمربی محسوب شده بودم.
وی گفت: مدافعان پرسپولیس اصرار داشتند که با توپ های بلند به دروازه ما نزدیک شوند. این نیز یک تاکتیک محسوب می‌شود؛ اما در ضد حملات چند فرصت خوب داشتیم که می‌توانستیم با دقت بیشتر حتی به گل برسیم. گلی که دریافت کردیم، احساس می‌کنم در آن صحنه یک خطا اتفاق افتاد. نمی‌دانم دروازه ما این خطا را مرتکب شد یا اینکه بازیکنان پرسپولیس خطا کردند؛ اما امیدوارم اشتباه کرده باشم.
سرمربی استقلال اهواز درباره سیلی که بر صورت بازیکنش پس از مصدومیت زد، عنوان کرد: مهدی دغاغله بازیکن بسیار خوبی است. وقتی مصدوم شد، می‌خواستم با زدن یک سیلی، به او شوک بدهم.
میثاقیان درباره شعارهای هواداران پرسپولیس مبنی بر ضد فوتبال باز کردن تیمش گفت: دفاع در فوتبال امروزی یک نوع تاکیتک است. هرگز به بازیکنانم نگفته بودم که ضد فوتبال ارائه دهم؛ بلکه در کارهای دفاعی منسجم تر بود.
وی با اشاره به درگیری لفظی اش با کاپتیان پرسپولیس اظهار داشت: بین دو نیمه کریم باقری به سوی من آمد و گفته که تیم من ضد فوتبال بازی می‌کند و به غیر از تائید حرف او صحبت دیگری نکردم. دوباره می‌گویم که برابر پرسپولیس جنگیدیم و در ضد حملات نیز چهار فرصت طلایی بدست آوردیم.
وی افزود: وقت تلف کردن در فوتبال ما بی معنا است چون فشردگی یک مسابقه باعث می‌شود که بازیکنی دچار مصدومیت شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/9/7:: 6:15 عصر     |     () نظر