سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر صلی الله علیه و آله از مغلطه کاری منع فرمود . [معاویه]
دنیای فوتبال
درباره



دنیای فوتبال


احمد جزیکی
سلام دوستان عزیز متشکرم از بازدید شما. احمد جزیکی
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رویترز، رافائل نادال، مرد شماره یک تنیس جهان و قهرمان المپیک 2008 پکن، روز گذشته و با کسب امتیاز لازم برای ورود به جمع سهامداران موفق شد 30 درصد از سهام رئال مادرید را خریداری کند.
باشگاه رئال مادرید اکنون در بازار بورس پایتخت اسپانیا سهام گران قیمتی دارد و شاخص رشد ارزش این سهام به دلیل استقبال هواداران بی شمار و البته نسبتا مرفه اسپانیایی همواره در حال صعود است.
نادال که مرد شماره 16 ثروت در اسپانیا نیز محسوب می شود باید در امتحان اطلاعات عمومی رئال قبول می شد و برای 2 سال کارت هواداری خود را تمدید می کرد.
رافا نادال در اولین اقدام خود به هواداران رئال مادرید قول داده برای خرید کریم بن زما در فصل نقل و انتقالات زمستانی تلاش کند

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/9:: 7:48 عصر     |     () نظر

 تیم ایران در دیدار پایانی هفتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا مقابل ژاپن با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید و عنوان قهرمانی را به دست آورد.
ایران در ست اول با نتیجه24 بر 17 به برتری رسید و در ست دوم با نتیجه 25 بر 13 بر حریف غلبه کرد و پس از پیروزی قاطعانه در ست سوم که با نتیجه 25 بر 14 به دست آمد ملی پوشان ایران عنوان قهرمانی را به دست آوردند.
ایران با کسب این عنوان برای چهارمین بار این افتخار به دست آورد.
تیم نوجوانان با 4 قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی پرافتخاترین تیم در قاره آسیا است.
ایران با برتری 3 بر 2 مقابل هند در مرحله نیمه نهایی،‌جواز حضوردر مسابقات جهانی ایتالیا را کسب کرده بود.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/1:: 6:5 عصر     |     () نظر