سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه جامه دانش بپوشد، عیبش از مردم نهان ماند . [امام علی علیه السلام]
دنیای فوتبال
درباره



دنیای فوتبال


احمد جزیکی
سلام دوستان عزیز متشکرم از بازدید شما. احمد جزیکی

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی باشگاه راه آهن با توجه به اینکه پرسپولیس یکی از دلایل استعفای افشین قطبی را با استناد به نامه او، عدم امکانات در این تیم عنوان کرده، برای دفاع از امکنات موجود در ورزشگاه اکباتان، توضیحاتی را ارائه کرده که به شرح زیر است:

 
"به اعتقاد باشگاه راه آهن، تا به حال سابقه نداشته که پرسپولیس در چند سال اخیر با این همه امکانات توانسته باشد در مجموعه ای ورزشی تمرینات خود را دنبال کند.
به گفته افشین قطبی در یکی از برنامه های تلویزیونی سال قبل، در مین شرکت واحد بازیکنان داخل کانکس لباس های خود را تعویض می کردند؛ اما امسال در بهترین شرایط خود را برای تمرین آماده می کردند.
باشگاه پرسپولیس طبق قرارداد می تواند ضمن استفاده از زمین شماره دو و اصلی، سالن سونا و استخر و بدنسازی با مجهزترین وسایل، از کمپ این مجموعه هم استفاده کند. ضمن اینکه با وجود ایراداتی که به نداشتن دوش در زمین شماره دو گرفته می شود، خود بازیکنان راه آهن نیز بعد از تمرین از دوش زمین شماره اصلی استفاده می کنند که فاصله آن با یکدیگر کمتر از 100 متر است.
باشگاه راه آهن برای سهولت کار تیم پرسپولیس، در حال تهیه دوش در زمین شماره دو نیز است.
افشین قطبی زمانی که برای دیدن مجموعه اکباتان به این ورزشگاه آمد، به قدری از امکانات موجود در مجموعه رضایت نشان داد که برای عقد قرارداد با این مجموعه به مسئولان باشگاه اصرار کرد.
باشگاه راه آهن برای همکاری بیشتر با این تیم حتی با حضور شماری از بازیکنان شهرستانی سرخپوشان در کمپ بازیکنان شهرستانی راه آهن مخالفتی نکرده و بدون اینکه بخواهد به لحاظ مالی باری به دوش پرسپولیس بگذارد، با حضور این بازیکنان در کمپ ممانعت نکرده است.منبعwww.farsnews.com


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/9/10:: 5:48 عصر     |     () نظر

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان بازی، از سرمربی استقلال اهواز به دلیل درگیری میان دو نیمه عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کریم باقری که در بین دو نیمه با اکبر میثاقیان درگیری لفظی پیدا کرده بود، پس از بازی، در رختکن استقلال اهواز حضور یافت و از سرمربی این تیم عذرخواهی کرد.

* هواداران پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال اهواز، به شدت از افشین پیروانی حمایت کردند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/9/7:: 6:19 عصر     |     () نظر

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:‌ از لحاظ فنی قطبی یکی از بهترین‌هاست و این برد را تقدیم او می کنم.                                      

به گزارش خبرگزاری فارس، افشین پیروانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال اهواز نشان داد که تیمی بسیار پرقدرت است و اصلا دوست ندارد بازنده باشد. از صمیم قلب این مورد را به کادر فنی تبریک می‌گویم.
وی افزود: در نیمه اول فرصت‌های زیادی داشتیم؛ اما نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم سیستم را از 4-4-2 به 3-4-3 تغییر دادیم و سعی کردیم از کنارها بیشتر حمله کنیم؛ اما فراموش نکردیم در ضد حملات نباید غافلگیر شویم
پیروانی عنوان کرد: از بازیکنانم ممنونم. همه خوب بودند. به همین دلیل، دیرتر تعویض کردم. تعویض در بازی باید طبق اصول باشد. یا بازیکنی که در زمین است بد بازی کند یا اینکه آدم بخواهد تغییر تاکتیک بدهد. فکر می‌کنم به موقع تعویض کردم و سعی می‌کنم در بازی‌های آینده بیشتر دقت کنم.
افشین پیروانی درباره علیرضا نیکبخت واحدی گفت: از بازی او راضی هستم. سعی کردم در هفته جاری او را از لحاظ روحی آماده کنم. امیدوارم با بخشش نیکبخت، دوباره به تیم ملی برگردد. او یکی از سرمایه‌های فوتبال ما است و ارزش‌های زیادی دارد.
وی در مورد علی کریمی اظهار داشت: به بازیکنانی که قدرت حمل توپ را دارند، اعتقاد زیادی دارم و به آنها آزادی عمل می‌دهم. به همین دلیل، کریمی نیز چیزهایی که از او می‌خواستم برآورده کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اولین بردش عنوان کرد: خوشحالم که اولین بردم را با کمک هواداران به دست آوردم. می‌دانستم مدافعان استقلال اهواز روی توپ‌های هوایی اشتباه می‌کنند. پرسپولیس برده و چون خودم از جنس پرسپولیس هستم، این موفقیت را تقدیم هم دوستان می‌کنم.
وی افزود:‌ در مصاحبه‌هایم گفتم که‌ قطبی مربی کاربلدی است. این برد را که حالا در ایران نیست، تقدیم به او می‌کنم و هر کجای دنیا که باشد، برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.
وی در خصوص دستیارانش گفت:‌ با سه نفر از پیشکسوتان صحبت کرده‌ایم؛ اما پس از دو برد، نام آنها را اعلام خواهیم کرد. اگر آنها نیز بخواهند اضافه شوند، تا نیم فصل نمی‌توانند به ما کمکی کند؛ اما افرادی که انتخاب کردیم، مورد تایید همه هستند و شاید خارجی باشند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/9/7:: 6:18 عصر     |     () نظر
به گزارش خبرگزاری فارس، رحمان رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از چهار روز آینده خود را برای بازی آماده می‌کنم. اکنون در تمرینات عملکرد خوبی دارم.
وی درباره شرایط پرسپولیس در دو دیدار اخیر عنوان کرد: پرسپولیس همین که توانست در دو بازی چهار امتیاز به دست آورد، نتیجه خوبی گرفته است. بازیکنان با پس زدن حاشیه ها، می‌خواهند صدر را به دست آوردند.
رضایی با بیان اینکه حضور او در پرسپولیس فراتر از شایعات اخیر است، توضیح داد: قطبی اگر مرا نمی‌خواست، امروز در این تیم نبودم. متاسفانه با جدایی قطبی از پرسپولیس بعضی ها به دنبال حاشیه ایجاد کردند بودند؛ در حالی که مسئله آمدن من به این تیم فراتر از این حرف‌ها است.
مدافع تیم پرسپولیس با حمایت از افشین پیروانی، گفت: او رابطه بسیار صمیمانه ای با بازیکنان دارد. امیدوارم در آینده نیز از او استفاده شود.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/9/7:: 6:11 عصر     |     () نظر
به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان فدراسیون فوتبال پس از ادعای نیکبخت واحدی مبنی بر اینکه گذرنامه اش در اختیار مسئولان باشگاه قرار داشته و به همین دلیل از همراهی تیم ملی در سفر به قطر بازماند، در این خصوص از باشگاه پرسپولیس استعلام گرفتند.
مسئولان باشگاه پرسپولیس امروز پاسخ استعلام را به فدراسیون ارسال کرده و اظهارات نیکبخت در کمیته انضباطی را تایید کردند.

* قول کمک باشگاه پرسپولیس به هوادار مازندرانی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در تماس با پدر محمدرضا فهیمی که حدود 10 سال است روی تخت بیمارستان امام خمینی ساری حضور دارد و یکی از هواداران باشگاه پرسپولیس است، قول مساعدت داد.
احتمال دارد پس از بازی با پیکان قزوین، داریوش مصطفوی با همراه یک بازیکن پرسپولیس برای عیادت از این هوادار، راهی مازندران شود.

* دیدار پیروانی با مصطفوی
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای تشریح آخرین وضعیت این تیم صبح امروز با مدیرعامل باشگاه دیدار کرد.
پیروانی و مصطفوی یک ساعت و نیم با یکدیگر گفت و گو کردند.

* بدهی باشگاه به هتل لاله پرداخت شد
مسئولان باشگاه پرسپولیس صبح امروز بدهی خود به هتل لاله برای اقامت دی کارمو را پرداخت کردند.
با پرداخت این بدهی،‌ دی کارمو توانست گذرنامه خود را از هتل دریافت کند.

* رضایی بلافاصله پس از ثبت قرارداد بازی می کند
با توجه به اینکه رحمان رضایی به صورت بازیکن آزاد به پرسپولیس پیوسته است، پس از ثبت قرارداد با باشگاه نیازی به سپری شدن 15 روز پس از ثبت نیست و این بازیکن بالافاصله می تواند برای تیم خود بازی کند.
مسئولان باشگاه پرسپولیس در این مورد از سازمان لیگ استعلام گرفتند و مشکلی وجود ندارد. رضایی در صورت ثبت قرارداد می تواند مقابل پیکان بازی کند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/28:: 4:16 عصر     |     () نظر

محسن خلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: تا انتهای فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و هرگز نمی‌توانم قبول کنم که نامم از فهرست خارج شود.
وی افزود: به خاطر پرسپولیس لژیونر نشدم و خواستم در آسیا نیز برای این تیم گلزنی کنم. البته منتی بر کسی‌ نیست؛ اما دوست دارم احترام، متقابل باشد.
خلیلی عنوان کرد: در خیابان مصدوم نشدم که بخواهند مرا به راحتی از فهرست خارج کنند و این اتفاق فقط برای پرچم ایران بود؛ اما مردم و باشگاهداران هرگز نباید رفتار باشگاه اوساسونا در قبال نکونام را فراموش کنند.
وی یادآور شد: نکونام روی تخت بیمارستان قرارداد خود را تمدید کرد. آیا او حق دارد به اوساسونا پشت کند؟
خلیلی خاطر نشان ساخت: فعلاً از سوی مسئولان پرسپولیس حمایت شده‌ام. حرفی در خصوص خارج شدن اسم من از فهرست وجود ندارد و امیدوارم این بی‌معرفتی صورت نگیرد.
وی ادامه داد: سعی می‌کنم زودتر تمریناتم را شروع کنم چون فکر می‌کنم پرسپولیس به من نیاز دارد. به همین دلیل، زودتر قصد دارم به ایران بازگردم.

منبعwww.farsnews.com


کلمات کلیدی: خلیلی، پیروزی


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/25:: 5:58 عصر     |     () نظر

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا نیکبخت واحدی سه ساعت قبل از سفر تیم ملی به قطر به دلیل نداشتن گذرنامه اردوی تیم ملی را ترک کرد و قرار بود به همراه گذرنامه به فرودگاه بازگردد؛ اما بنا به دلایل نامعلوم از این کار خودداری کرد.
وی حتی تلفن همراه خود را نیز خاموش کرد تا مسئولان تیم ملی به شدت از عملکرد وی گلایه مند باشد.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شب گذشته در برنامه ای تلویزیونی از احتمال محرومیت دائم این بازیکن خبر داد.
مجتبی شریفی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تشریح این مسئله گفت: با توجه به گزارش احمد ابراهیمی سرپرست تیم ملی فوتبال، غیبت علیرضا نیکبخت واحدی غیر موجه است و باید ساعت 18 امروز در کمیته انضباطی حاضر شود و پاسخگو باشد.
وی ادامه داد: با توجه به غیر موجه بودن غیبت و تمرد از دستور مسئولان، بنابر قانون 33 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که 8 بند دارد، احتمال محرومیت همیشگی این بازیکن از فوتبال وجود دارد.

منبع www.farsnews.com



نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/23:: 5:21 عصر     |     () نظر

خبرگزاری فارس: مهدی واعظی پس از آزمون پزشکی دیروز ، از فهرست 18 نفره این تیم کنار گذاشته شدبه گزارش خبرگزاری فارس، مهدی واعظی، دروازه‌بان دروازه‌بان این تیم تهرانی پس از این آزمون از سوی کادر پزشکی، از این فهرست 18 نفره کنار رفت.
این مورد در دقایق پایانی تمرین دیروز رخ داد و محسن الیاسی، دروازه جوان پرسپولیس جایگزین او شد.
پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی تهران برابر صبا باتری دیدار خواهد کرد

منبع سایت www.farsnews.com


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/16:: 3:32 عصر     |     () نظر
خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برای 3 امتیاز به دیدار سپاهان رفته بودیم؛ اما هیچ تیمی جلودار ما نیست.ایوان پتروویچ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: دیدار سختی را همانطور که تصور می‌کردم، برابر سپاهان که تیمی خوب در آسیا است، داشتیم. با توجه به این بازی زیبا مقابل سپاهان، بعید می‌دانم تیمی جلودار ما باشد.
وی ادامه داد: در این دیدار همراه بازی زیبا، از فرصت‌های خود کمترین استفاده را کردیم چون در نیمه دوم می‌توانستیم با گل های بیشتر، سپاهان را بدرقه کنیم.
پتروویچ عنوان کرد: از بازی خودم راضی هستم. امیدوارم هواداران و کادر فنی نیز از من راضی باشند. دوست دارم به اندازه پولی که از پرسپولیس گرفته ام، به این تیم خدمت کنم.
وی خاطر نشان ساخت: همه می‌دانند در این دیدار از سپاهان، از لحاظ تاکتیکی و در اختیار نگه داشتن توپ برتر بودیم. نیازی نیست بخواهیم برای این مسابقه و باخت حریف، افراد دیگری مثل داور را مقصر بدانیم

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/9:: 7:50 عصر     |     () نظر

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شاید در تصمیمات و تعویض‌های خود اشتباه کرده باشم؛ اما بازیکنان به خاطر عملکرد ضعیف تنبیه می‌شوند به گزارش خبرگزاری فارس، افشین قطبی پس از شکست پرسپولیس مقابل مقاومت سپاسی در شیراز اظهار داشت: بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و این برخلاف تصور ما و حتی مسئولین باشگاه بود.
وی افزود: شرایط برای ما بسیار سخت است؛ اما امیدوارم از 4 بازی بعدی در خانه 12 امتیاز بگیریم تا قهرمان نیم فصل شویم.
قطبی ادامه داد: چهار بازی پیاپی و فشردگی بازی‌ها باعث شد قدرت و تمرکز کافی را در شیراز نداشته باشیم و بازی را با این نتیجه عجیب و غیرقابل تصور تمام کنیم.
وی با بیان این مطلب که مقاومت سپاسی تیمی بسیار با انگیزه و جوان بود، تاکید کرد: دروازه‌بان حریف یک روز خوب را پشت سر گذاشت و شاید بتوان گفت بهترین روز عمر خود را رقم زد. دلیل انگیزه این دروازه‌بان این بود که مقابل پرسپولیس می‌ایستاد و می‌خواست خود را به همه نشان بدهد.
وی ضمن انتقاد از کمک داور بازی گفت: کمک داور بازی تصمیم یک طرفه می گرفت و در زمانی که ما کمی از او فاصله می‌گرفتیم علیه ما اشتباه قضاوت می کرد. برای ایشان متاسف هستم.
قطبی خاطرنشان کرد: از این شکست درس می‌گیرم؛ ولی شاگردان من نیز باید یاد بگیرند نباید پس از دریافت گل بی حوصله بازی کنند. این برای فوتبال ایران مضر است.
وی افزود: تیم‌های مقابل ما سعی می‌کنند از یک فرصت بهترین نتیجه را رقم بزند و دیدید اگر اشتباه کریم باقری نبود آنها نمی‌توانستند به برتری برسند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تغییر جای کریم باقری گفت: در دفاع وسط به دلیل ضعف در بازی‌سازی کماکان دچار مشکل هستیم، به همین دلیل سعی کردم کریم باقری را در آخرین نقطه دفاعی در نیمه دوم به کار گیرم تا با توپ‌های بلند مهاجمان و هافبک‌های ما را تغذیه کند و خوشبختانه خوب کار کرد؛ اما متاسفانه باز هم در امر گلزنی مشکل داشتیم.
وی افزود: از تمام هواداران عذرخواهی می‌کنم و مطمئن باشید پس از جلسه با هیئت مدیره باشگاه که احتمالا امشب برگزار می‌شود، بازیکنان پرسپولیس تنبیه خواهند شد.
قطبی در پایان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم 4 مهاجم در زمین داشتیم و این کار را در مقابل استقلال هم انجام دادم و امید زیادی به نتیجه گرفتن داشتم؛ اما متاسفانه این بار به نظرم در تصمیم خود دقت لازم را نداشتم و شاید تعویض‌هایم اشتباه بوده است.
وی در خصوص انتقاد خبرنگاران حاضر در شیراز به عملکرد دی کارمو اظهار داشت: اکثر شما خبرنگاران بیش از 25 سال سن ندارید و شاید بیرون از ایران نرفته باشید. در طول عمرتان مربیگری نکرده اید پس بهتر است قضیه دی کارمو را بزرگ نکرده و اجازه دهید مربیان و اهل فن در مورد وی نظر بدهند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/9:: 6:35 عصر     |     () نظر
   1   2      >