سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که همراه آرزوى خویش تازد ، مرگش به سر در اندازد . [نهج البلاغه]
دنیای فوتبال
درباره



دنیای فوتبال


احمد جزیکی
سلام دوستان عزیز متشکرم از بازدید شما. احمد جزیکی

خبرگزاری فوتبال ایران- علی کریمی پس از دیدار با علی دایی تاکید کرد: تصمیمش را از قبل گرفته است و دیگر قصد ندارد برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کند.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، علی کریمی که پس از برد پرسپولیس برابر برق شیراز و دیدار با علی دایی در جمع خبرنگاران سخن می گفت در مورد دیدارش با سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:(( در اینجا همیشه اتفاق های خوبی می افتد و آدم را غافلگیرمی کند. من از دیدن آقای دایی در رختکن غافلگیر شدم.از حضور ایشان در رختکن خبر نداشتم و وقتی وی را دیدم کاملا غافلگیر شدم. من با آقای دایی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم. من هنوز هم روی حرفم هستم و برای علی دایی و تیم ملی فوتبال کشورم آرزوی موفقیت می کنم.))

کریمی ادامه داد:(( قبلا همه حرف هایم را در مورد تیم ملی زده ام و دیگر نمی خواهم در این مورد صحبت کنم. تصور می کنم، مردم ما خوب می دانند چه بازیکنانی به درد تیم ملی می خورند.تصمیمم را از قبل گرفته ام و دیگر نمی خواهم برای تیم ملی بازی کنم. این تصمیم مربوط به زمان فعلی نیست و برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کرده ام.))

علی کریمی ادامه داد:(( من از اردوی اردبیل متوجه شدم که دیگر به درد تیم ملی نمی خورم و به همین خاطر از حضور در اردوی تیم ملی خودداری کردم. اگر هم مسئولان ورزش تلاش می کنند زمینه بازگشتم به این تیم را فراهم کنند، محبت می کنند و من دیگر نمی خواهم برای تیم ملی بازی کنم.آقای دایی لطف کرده اند مرا به تیم ملی دعوت کردند اما من فکر می کنم باید زودتر از اینها از تیم ملی خداحافظی می کردم.))

www.footballiran.ir منبع سایت


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/2:: 6:29 عصر     |     () نظر

خبرگزاری فوتبال ایران - در جلسه هیأت‌مدیره سه‌شنبه شب پرسپولیس در خصوص وضعیت ابراهیم توره صبحت‌هایی انجام شد.

مدیر برنامه‌های توره در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران در خصوص مهاجم سنگالی پرسپولیس می‌گوید: «در جلسه هیأت‌مدیره پرسپولیس صحبت‌های زیادی در مورد ابراهیم توره انجام شد و اعضای هیأت‌مدیره بر روی این موضوع تأکید داشتند که حتماً این بازیکن را جریمه خواهند کرد.»
وی در ادامه افزود: «ابراهیم توره در مراکش است اما بعد از برطرف شدن مشکل تهیه بلیت، قطعاً او تا روز پنجشنبه به ایران خواهد آمد.»
مدیر برنامه‌های توره با تأیید پیشنهاد استقلال به توره تصریح کرد: «دنبال بازارگرمی برای توره نیستم اما از باشگاه استقلال نیز صحبت‌ها و پیشنهادهایی در رابطه با به خدمت گرفتن توره انجام شد. هرچند توره بازیکن پرسپولیس است و با این تیم قرارداد دارد بنابراین به هیچ‌وجه درصدد جدایی از پرسپولیس نیست. باشگاه پرسپولیس کماکان بر روی توره نظر مثبت دارد اما قطعاً در بازگشت این بازیکن را با جریمه مواجه خواهد ساخت و به هیچ‌وجه قصد فروش این بازیکن را ندارد و کادرفنی کماکان بر روی استفاده از وی نظر مساعد دارد.» منبع سایتwww.footballiran.ir


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/2:: 5:34 عصر     |     () نظر
رحمان رضایی یک مسکن برای بحران قرمز
قابل پیش بینی بود که بعد از دومین باخت متوالی پرسپولیس در لیگ برتر مسوولان این باشگاه کمی جدی تر از قبل باخت های این تیم را مورد بررسی قرار دهند. بعد از باخت پرسپولیس به ابومسلم در هفته قبل و زمانی که انتقادات از این تیم بالا گرفته بود، افشین قطبی برای تعطیلات به دوبی رفت.
قابل پیش بینی بود که بعد از دومین باخت متوالی پرسپولیس در لیگ برتر مسوولان این باشگاه کمی جدی تر از قبل باخت های این تیم را مورد بررسی قرار دهند. بعد از باخت پرسپولیس به ابومسلم در هفته قبل و زمانی که انتقادات از این تیم بالا گرفته بود، افشین قطبی برای تعطیلات به دوبی رفت. در آن زمان بسیاری از کارشناسان که در بین آنها طرفداران قطبی هم بودند، این اقدام سرمربی پرسپولیس را غیرمنطقی دانستند. با این همه مدیریت باشگاه با این توجیه که سفرهای قطبی در قرارداد آمده به او اجازه مرخصی دادند تا پرسپولیس این بار به فولاد ببازد.
با اینکه چند روز قبل از این بازی مدیرعامل باشگاه به شدت شایعه برکناری افشین قطبی را تکذیب کرده بود، ساعاتی بعد از پایان این بازی این شایعه دوباره مطرح شد. در کنار این موضوع اطلاعیه ای هم روی سایت باشگاه پرسپولیس قرار گرفت که مطابق آن تمام بازیکنان تیم باید ساعت ?? صبح به دفتر باشگاه بیایند تا درباره عملکردشان پاسخگو باشند؛ جلسه ای که البته تشکیل نشد. فرخزادی عضو هیات مدیره باشگاه می گوید: «صبح بچه ها تمرین داشتند بنابراین تصمیم گرفتیم جلسه را به بعدازظهر موکول کنیم.» جلسه ای که اگرچه در ابتدا قرار بود بین بازیکنان و اعضای هیات مدیره باشگاه برگزار شود اما در نهایت فقط داریوش مصطفوی در تمرینات تیم حاضر شده. گویا پریشب مدیرعامل باشگاه در تماس با هیات مدیره اعلام می کند که تنها خودش به دیدار بازیکنان می رود.
? فرخزادی: قطبی این بار سفر نرفت
نزدیکان پرسپولیس معتقدند مصطفوی قبل از جلسه دیروز با بازیکنان نقشه های زیادی برای آنها داشته. یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه می گوید: «به نظر من که مصطفوی از حد اولتیماتوم هم بدتر به بازیکنان تذکر داد. باید بازیکنان ما بدانند اینجا پرسپولیس است و به خودشان بیایند.» در کنار اولتیماتوم باشگاه شاید جرایم نقدی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شود. به هر حال وقتی مسوولان پرسپولیس هنگام برد به خوبی از خجالت بازیکنان شان درمی آیند، هنگام شکست هم باید با آنها برخورد ویژه ای داشته باشند.
فرخزادی می گوید: «این نفرات باید متوجه شوند در چه تیمی بازی می کنند. نتایج تیم قابل قبول نیست و به نظر من در بازی با فولاد به غیر از سه، چهار نفر بقیه در حد نام پرسپولیس بازی نکردند.»
فرخزادی درباره مسافرت های خارج از کشور قطبی و مخالفت های بعضاً منطقی با این سفرها می گوید: «خیال شما راحت، چون قطبی تا مدت ها نمی تواند به سفر برود بالاخره برنامه بازی ها فشرده شده. شما هم دیدید که ایشان این دفعه بعد از باخت تیم جایی نرفتند و در تهران ماندند.»
? رحمان می آید
پرسپولیس پنج گل در دو بازی اخیرش به ثمر رسانده که آمار خوبی برای خط حمله این تیم محسوب می شود. اما جالب اینجاست که

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/7/29:: 7:28 عصر     |     () نظر
<      1   2