سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون روز نهروان به کشتگان خوارج گذشت فرمود : ] بدا به حال شما ، آن که شما را فریفته گرداند زیانتان رساند . [ او را گفتند اى امیر مؤمنان که آنان را فریفت ؟ فرمود : ] شیطان گمراه کننده و نفس‏هاى به بدى فرمان دهنده ، آنان را فریفته آرزوها ساخت و راه را براى نافرمانى‏شان بپرداخت ، به پیروز کردن‏شان وعده کرد و به آتششان درآورد . [نهج البلاغه]
دنیای فوتبال
درباره



دنیای فوتبال


احمد جزیکی
سلام دوستان عزیز متشکرم از بازدید شما. احمد جزیکی

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به دبی، نشست خبری پیش از مسابقه تیم های ملی ایران و امارات در ورزشگاه النصر راس ساعت 12 به وقت محلی برگزار شد و خبرنگاران اماراتی به دلیل عدم حضور علی دایی جنگ روانی را آغاز کردند.
هومن افاضلی به جای علی دایی همراه با وحید هاشمیان، مهاجم تیم ملی در نشست خبری شرکت کرد که همین موضوع باعث اعتراض شدید خبنرگاران اماراتی شد.
تعدادی از خبرنگاران اماراتی با دیدن افاضلی تاکید کردند که باید دایی پاسخگوی سوالات آنها باشد؛ اما افاضلی در واکنش به رفتار آنها کارت مربیگری خود را نشان داد و اعلام کرد به عنوان مربی ایران می تواند سوالات آنها را جواب دهد.
تعدادی از خبرنگاران اماراتی حاضر نشدند از مربی ایران سوال کنند.
افاضلی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران اماراتی که در مورد دعوت دوباره از کریم باقری پرسیده بود، اظهار داشت: باقری بازیکن خوبی است که می تواند در این شرایط حساس به تیم ملی ایران کمک کند.
وی راجع به ترکیب و سیستم بازی تیم ملی برای مسابقه فردا خاطر نشان کرد: امروز نمی توانیم ترکیب تیم خود را اعلام کنیم و فردا چند ساعت قبل شروع بازی این کار را کرده و اسامی بازیکنان را اعلام خواهیم کرد.

منبعwww.farsnews.com


کلمات کلیدی: اخبار، تیم، ملی، سرمربی، علی، دایی


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/28:: 4:36 عصر     |     () نظر

به گزارش خبرگار اعزامی خبرگزاری فارس به دبی، این جلسه امروز در باشگاه النصر برگزار شد و ناظر AFC و کمیته مالزیایی توضیحاتی ارائه کردند.با هماهنگی های انجام شده فردا تیم ملی ایران با پیراهن قرمز و امارات با پیراهن سفید به میدان می روند. دروازه بان ایران باید پیراهن سبز و دروازه بان امارات باید پیراهن مشکی بر تن داشته باشد.
منبعwww.farsnews.com


کلمات کلیدی: اخبار، تیم، ملی، مقدماتی، جام، جهانی، 2010


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/28:: 4:31 عصر     |     () نظر

خبرگزاری فارس: دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان به دلیل نامساعد بودن شرایط زمانی لغو شد     به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران و محمد منصور عظیم‌زاده رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون با هماهنگی اعضا کادر فنی تیم ملی ایران با توجه به پیشنهاد مسئولان فدراسیون فوتبال عمان، گفت‌وگوهایی را برای انجام یک مسابقه دوستانه با فدراسیون فوتبال عمان داشتند تا این بازی قبل از رویارویی تیم ایران با تیم ملی امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010،‌برگزار شود.
تیم ملی ایران روز 19 آبان در دیداری دوستانه با قطر روبرو می‌شود و همان‌طور که تاج روز گذشته اعلام کرده بود مذاکرات با فدراسیون فوتبال عمان ادامه دارد و مسئولان نیز تا آخرین ساعات روز گذشته پیگیر این مسئله بودند که سرانجام به دلیل نامناسب بودن شرایط زمانی، فدراسیون فوتبال ایران برای انجام این دیدار تدارکاتی به آنها پاسخ منفی داد.
با توجه به اینکه لیگ برتر ایران تا روز 17آبان ادامه دارد فدراسیون ایران خطاب به عمانی ها اعلام کرد روز 22 آبان تیم ملی می تواند مسابقه دوستانه را برگزار کند، اما عمانی‌ها اصرار داشتند که این دیدار دوستانه روز 21 آبان برگزار شود، چون آنها در روز 24 آبان باید با اردن دیدار کنند که این خواسته مورد تایید کادر فنی تیم ملی و مسئولان فدراسیون ایران قرار نگرفت.
محمد منصور عظیم‌زاده در این زمینه به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال عمان از ما درخواست کرده بودند که مسابقه تدارکاتی را با تیم ملی ایران برگزار کنند و این مسئله به پیشنهاد آنها بود.
ما برای برگزاری دیدار دوستانه با عمان روز 22 آبان را پیشنهاد دادیم؛ اما آنها تمایل داشتند روز 21 آبان با ما بازی کنند، بنابراین علی دایی و رئیس کمیته فنی تیم های ملی ترجیح دادند در آن زمان مسابقه دوستانه برگزار نشود زیرا با توجه به نزدیکی زمان دیدار با امارات احتمال مصدومیت برای بازیکنان تیم ملی وجود دارد و منطقی است که این مسابقه در این زمان نامناسب انجام نشود.
وی ادامه داد: تلاش داشتیم تیم ملی قبل از سفر به دبی 2 مسابقه دوستانه برگزار کند؛ اما این امکان ایجاد نشد تا به عمان سفر کنیم و به همین دلیل ما به پیشنهاد مسئولان فدراسیون فوتبال عمان پاسخ منفی دادیم در حالی که هزینه های سفر را پذیرفته بودند.
عظیم زاده تصریح کرد: با توجه به آخرین شرایط تیم ملی ایران قبل از رویارویی با تیم ملی امارات روز نوزدهم آبان در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی قطر می رود.

منبع سایت www.farsnews.com

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/16:: 3:55 عصر     |     () نظر
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال جوانان بعد از حذف از مسابقات جوانان آسیا برای زیارت امروز راهی مدینه شد. کاروان ایران بعد از حضور در مدینه فردا راهی مکه می‌شود.
این تیم همراه سایر همراهان خود جمعه شب به تهران باز می‌گردد.
جوانان ایران در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا با قبول دو شکست مقابل عربستان و ژاپن و برد یمن با این مسابقات خداحافظی کردند.
نناد نیکولیچ که نمی‌توانست تیم ایران را در مکه همراهی کند به امارات می‌رود و سپس همراه کاروان ایران جمعه به تهران می آید.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/16:: 3:35 عصر     |     () نظر