سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زندگی و درمان است [امام علی علیه السلام]
دنیای فوتبال
درباره



دنیای فوتبال


احمد جزیکی
سلام دوستان عزیز متشکرم از بازدید شما. احمد جزیکی

مهدی امیرآبادی در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره دیدار روز گذشته مقابل سایپا اظهار داشت: به غیر از نیمه اول، بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و همین که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، ارزش دارد.
وی ادامه داد: در نیمه دوم با توجه به راهکارهایی که مربیان ارائه کردند، توانستیم از بازی بسته سایپا خود را خلاص کنیم و به نتیجه دلخواه خود برسیم. دنبال قهرمانی هستیم و به هدفمان هم می رسیم.
امیرآبادی با بیان اینکه این پیروزی 15 امتیاز ارزش داشت، گفت: با توجه به اینکه تیم های بالای جدول نتوانستند امتیاز بگیرند، این برد برای ما خیلی خوب و با ارزش بود. شاید تیم ما مثل همیشه نبود؛ اما همیشه قرار نیست یک تیم هیجان آور بازی کند و ببرد.
این بازیکن با بی حاشیه خواندن خود در ارتباط با اینکه هیچگاه در مورد نیمکت نشینی حرف نزده است، خاطر نشان ساخت: چندین سال است در لیگ برتر بازی می کنم و به اندازه کافی شناخته شده هستم که نخواهم حرفی بزنم. برای بازی احتیاجی به این ندارم که در روزنامه ها حرف هایم را بزنم.
منبع     www.farsnews.com


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/9/10:: 5:23 عصر     |     () نظر
به گزارش خبرگزاری فارس، فابیو بالا در شرایطی با استقلال قرارداد رسمی امضا می‌کند که این باشگاه در ابتدا مبلغ 80 هزار دلار به او بپردازد.
این بازیکن برزیلی که مورد تایید فنی و پزشکی کادر فنی استقلال قرار گرفته است به این دلیل که مسئولان این تیم در حال فراهم کردن این پول هستند هنوز قراردادی را با آبی پوشان نبسته است.
مبلغ قرارداد بالا در مجموع 250 هزار دلار است که برای امضای قرارداد 80 هزرار دلار می خواهد.
بالا اکنون هم در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/9/7:: 6:12 عصر     |     () نظر
خبرگزاری فارس: مدیر سابق آکادمی باشگاه استقلال گفت: دشمن فتح ا... زاده نیستم؛ اما عدم مدیریت ایشان به تیم ضربه زد.حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، درخصوص اظهارات علی فتح‌ا...زاده اظهار داشت: قبل از احداث آکادمی باشگاه، کتابچه ای به فتح ا...زاده دادم که در آن فهرست کامل پیشکسوتان که قرار بود با ما همکاری کنند، درج شده بود. به ایشان پیشنهاد دادم که به این نفرات به عنوان دستمزد، نفری یک سکه طلا اهدا شود که در مجموع، یک میلیون و هشتصد هزار تومان می شد؛ اما گفت چرا یک سکه طلا، به هر کدام دو میلیون تومان پیش قرارداد و ماهی 200 هزار تومان حقوق می‌دهیم.
وی افزود: با این دستور، هزینه های بازیکنان و کادر فنی تیم های نوجوانان، جوانان و امید به 170 میلیون تومان رسید. بعد از این اتفاق، هر بار که برای دریافت پول به دفترش می رفتم، باید معطل می‌شدم. یک بار هم که به ما چک داد، برگشت خورد. بعد از مدتی بالاخره پول گرفتیم. به دلیل این اتفاقات، از هزینه ها کم کردیم و مربی تیم امید را اخراج کردیم و هزینه ها را در مرحله اول به 110 میلیون تومان کاهش دادیم که این مبلغ به 100 میلیون رسید. اینکه فتح ا...زاده می گوید نیمی از طلب ها را پرداخت کرده، به این نحو بوده است.
وی افزود: دشمن فتح ا... زاده نیستم. دشمن کسی هستم که بخواهد به استقلال لطمه بزند. اگر از امیر قلعه نویی انتقاد می‌کنم، برای این است که موفق شود. دشمن او هم نیستم. داشتن کمیته فنی برای سرمربی موهبت است. سرمربی نباید به کمتیه فنی به چشم آقا بالاسر نگاه کند.
بازیکن تیم ملی در جام جهانی 1978 آرژانتین عنوان کرد: اگر ناصر حجازی در استقلال کمیته فنی داشت، مدیرعامل نمی‌توانست با یک رای او را برکنار کند؛ اما بدون کمیته فنی، مدیرعامل اگر نتواند دو بازیکن به تیم بدهد، به دنبال برکناری سرمربی می رود.
روشن با اشاره به مدیریت فتح ا...زاده، گفت: به بازیکنان چک می داد و بازیکن روی آن حساب می کرد؛ اما چک ها نقد نمی شد. بازیکن از نظر روحی به هم می ریخت؛ در حالیکه باید می گفت اینجا استقلال است. همین عدم مدیریت باعث شد تا استقلال نتواند خوب نتیجه بگیرد

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/28:: 4:45 عصر     |     () نظر
آرش برهانی در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: از دید من در استقلال مهاجمین ارزشمندی وجود دارند که من هم در کنار آنها به انجام وظایف خود می‌پردازم.
وی ادامه داد: استقلال به مهاجم جدید نیاز ندارد و مذاکره با گزینه های خارجی غیر منطقی است.
آرش برهانی با اشاره به اوضاع خوب باشگاه استقلال گفت:‌ مشکل روحی من به طور کامل برطرف شده و اکنون با تمام توان در خدمت باشگاه استقلال هستم و احساس می‌کنم می‌شود به طور منطقی به هواداران قول درخشش‌های بیشتر در آینده را داد.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/28:: 4:7 عصر     |     () نظر

خبرگزاری فوتبال ایران - علی علیزاده مهاجم بلندقامت استقلال که سبک بازی‌اش همیشه با انتقادهای زیادی همراه است، در بازی با پاس همدان بالاخره توانست اولین گل خودش را در فصل جاری به ثمر برساند.

علیزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران با اشاره به این موضوع می‌گوید: «خوشحالم که اولین گل را در فصل جدید به ثمر رساندم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. در هفته‌های گذشته خیلی کم بازی کردم چون استقلال مهاجم زیاد دارد و رقابت سختی در خط حمله وجود دارد ولی من باید تلاش کنم تا فیکس بازی کنم.»
وی در مورد بازی می‌گوید: «خوشبختانه تمام موقعیت‌های ما تبدیل به گل شد و در روزی که برتری خاصی به پاس همدان داشتیم سه امتیاز را گرفتیم. استقلال با این برد وارد شرایط جدیدی شد و مطمئن باشید که شانس اول قهرمانی در رقابت‌های این فصل هستیم

منبع سایت www.footballiran.ir


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/2:: 6:44 عصر     |     () نظر