سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فریب شیطان زینت می دهد و به طمع می اندازد . [امام علی علیه السلام]
دنیای فوتبال
درباره



دنیای فوتبال


احمد جزیکی
سلام دوستان عزیز متشکرم از بازدید شما. احمد جزیکی

 خبرگزاری فارس: مهاجم آرژانتینی اینتر میلان ایتالیا گفت: بی‌تردید قدر این موقعیت به دست آمده را می‌دانم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از آس اسپانیا، ارنان کرسپو گفت: رئال مادرید باشگاه بزرگی است. نمی خواهم فرصت انتقال به این باشگاه را از دست بدهم.                          

 
وی افزود: اکنون بازیکن اینتر میلات هستم و به قرارداد خود پایبند خواهم بود؛ حتی تا آخرین ثانیه اما اگر اینترمیلان تلاشی برای تمدید قراردادم نکند، تردید ندارم که به رئال ملحق خواهم شد.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/9/7:: 6:26 عصر     |     () نظر

خبرگزاری فارس: منابع خبری ایتالیا از مذاکره تلفنی مدیرعامل باشگاه رئال مادرید با سرمربی سابق اینترمیلان ایتالیا خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از مارکا، روزنامه های صبح امروز ایتالیا پیش بینی کرده اند منچینی جای برند شوستر آلمانی را در رئال مادرید می گیرد.
به نظر می رسد روبرتو منچینی پر رنگ ترین گزینه برای جانشینی شوستر باشد.
وکیل رئال مادرید نیز در سفری معنی دار راهی میلان شده تا در منزل مسکونی منچینی با وی ملاقات داشته باشد.
اگر خبر مذاکره با منچینی صحت داشته باشد، وستر در بازی بعدی رئال مادرید روی نیمکت حاضر نخواهد شد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/28:: 4:41 عصر     |     () نظر
به گزارش خبرگزاری فارس، دیگو مارادونا که دو هفته قبل جانشین آلفیو باسیله شد،‌ فرداشب در شرایطی که دیدارهای دوستانه متعددی در نقاط مختلف جهان انجام خواهد گرفت، همراه با تیمش در گلاسکو ‌برابر اسکاتلند قرار خواهد گرفت تا اولین تجربه را در این زمینه بدست آورد.
در دیگر دیدارهای حساس دوستانه فردا شب تیم ملی برزیل به مصاف پرتغال می رود و آلمان میزبان انگلیس است.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/28:: 4:40 عصر     |     () نظر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، رئالی‌ها شب گذشته که در بازی رفت مقابل حریف ایتالیایی در ورزشگاه دل آلپی 2 بر یک شکست خوردند، این بار به قصد تلافی ناکامی قبلی وارد میدان شدند.
شاگردان برند شوستر که توپ و زمین را در اختیار داشتند، اسیر تیزهوشی یوونتوس و بازیکن با تجربه ای چون آلساندرو دل پیرو شدند که دو بار دروازه آنها را تسخیر کرد.
این بازیکن ابتدا گل نخست خود و یوونتوس را در دقیقه 17 وارد دروازه رئال کرد و بعد در دقیقه 78 گل دوم را به ثمر رساند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/16:: 3:51 عصر     |     () نظر
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از خبرگزاری ملی آرژانتین، دیه ‌گو آرماندو مارادونا اظهار داشت: هرگز نام خود را به فدراسیون آرژانتین تحمیل نکرده و نخواهم کرد. در این انتخاب، دموکراسی کاملا حکمفرما بود.
وی ادامه داد: چیزی را قبول کرده ام که اکثریت قریب به اتفاق روسای هیئت فوتبال ایالت‌ها آن را به امضا رسانده و رسما از من خواسته اند.
مارادونا عنان کرد: مدت‌ها است فوتبال آرژانتین دچار بیماری هولناکی به نام تقلید از اروپا شده است. بازیکنان آرژانتینی آرزو دارند روزی در اروپا بازی کنند تا پول دار شوند. من هم در جوانی چنین آرزویی داشتم؛ اما نه برای پول دار شدن، بلکه برای کمک بیشتر به فوتبال کشورم.
وی ادامه داد: زمان آن فرا رسیده تا به پیراهنمان فکر کنیم رنگ آن را دوباره نگاه کنیم و یادمان بیاید برای چه فوتبال بازی می کنیم.
وی تصریح کرد: هدیه بزرگی برای هواداران دارم؛ اما بهتر است به این هدیه دست نزنیم و بگذاریم تا همه میهمانان بیایند. این هدیه بزرگ در یک جشن بزرگ باز می شود.
وی افزود: برای انتخاب دستیارانم به سراغ چه چو، باتیستا و تاتا می روم؛ اما اگر قبول نکردند با بیلاردو مذاکره خواهم کرد تا کمکم کند.
فرناندو سیگنورینی به عنوان مربی بدنساز از سوی مارادونا معرفی شده است.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/9:: 7:46 عصر     |     () نظر
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رویترز، خوان لاپورتا گفت: به اندیشه های گواردیولا اعتقاد دارم. او نشان داده که مربی کوچکی نیست.
وی ادامه داد: پپ در سخت ترین شرایط خونسردی خود را حفظ می کند و به ما روحیه می دهد. گاهی چنان بازیکنان را سرشار از انگیزه می کند که من به عنوان مدیر باشگاه احساس شرمندگی می کنم.
وی افزود: با داشتن گواردیولا و این بازیکنان بزرگ و خوب اطمینان دارم که به زودی صدر جدول لالیگا را تصاحب کرده و در لیگ قهرمانان اروپا نیز موفق عمل می کنیم.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/9:: 7:44 عصر     |     () نظر
خبرگزاری فارس: سرمربی جوان بارسلونا پیروزی برابر باسل سوئیس را به هواداران تیمش تقدیم کرد                    به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رویترز، پپ گوردیولا گفت: میدان خوبی برای امتحان جوانان بود. ما با پیروزی برابر باسل سوئیس یک گام بلند دیگر برای صعود به مرحله حذفی برداشتیم.
وی افزود: این پیروزی ارزشمند و پر گل را به هواداران بارسلونا تقدیم می کنم و امیدوارم در بازی های آینده نیز موفق عمل کنیم تا این هواداران از ما راضی باشند.
سرمربی بارسلونا خاطر نشان ساخت: نگاه اصلی بارسل با تمام اهمیتی که لیگ قهرمانان دارد به لالیگا است و هدف اصلی ما پس از 3 سال ناکامی، قهرمانی در لالیگا خواهد بود.
بارسلونا در خانه باسل سوئیس به پیروزی 5 بر صفر دست پیدا کرد.
انتهای پیام/

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/2:: 6:53 عصر     |     () نظر
گروه ورزشی / حوزه فوتبال جهان

14:21 - 02/08/87

شماره:8708020141

نسخه چاپی ارسال به دوستان

/مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا/

آخیره: نتیجه خوبی کسب کرده ایم

خبرگزاری فارس: سرمربی مکزیکی اتلتیکو مادرید پس ار تساوی خانگی تیمش برابر لیورپول گفت: از دید من نتیجه خوبی کسب کرده ایم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از آس اسپانیا، خاویر آخیره گفت: لیورپول تیم بزرگی است و بازیکنان بسیار آماده و قدرتمندی دارد.
وی ادامه داد: قبل از بازی با این تیم نگران جنگ تاکتیکی میان دو باشگاه بودم که با شروع بازی نگرانیم برطرف شد چرا که بازیکنانم به زیبایی نکات دیکته شده را در زمین اجرا می کردند.
سرمربی اتلتیکو افزود: اوضاع در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا خوب است و طی هفته های آینده بهتر هم خواهد شد.
اتلتیکو مادرید در زمین خود برابر لیورپول تن به تساوی یک بر یک داد.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/2:: 6:50 عصر     |     () نظر

/مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا/

اسکولاری: رم همچنان تدافعی بازی می کند

 

خبرگزاری فارس: سرمربی برزیلی چلسی انگلیس پیروزی تیمش برابر رم را طبیعی و بر اساس حساب و کتاب دانست

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رویترز، لوئیس فلیپه اسکولاری گفت: چلسی خیلی بهتر از رم بازی کرد. بازی در اختیار ما بود و کنترل نسبی آن را در اختیار خود داشتیم.
وی افزود: رم عوض نشده است. این تیم سابق بر این نیز کاملا تدافعی بازی می کرد و همچنان با همین سبک در میادین اروپایی بازی می کند.
سرمربی سابق تیم ملی پرتغال خاطر نشان ساخت: خیلی از بازیکنان اروپایی دوست دارند عضو چلسی باشند؛ اما این بدین معنی نیست که در همه بازی ها در حال پیدا کردن استعدادهای جدید باشم. تیم خود را دارم و هدفم قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا است.
منبع سایت www.farsnews.com

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/2:: 6:35 عصر     |     () نظر
مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا/

مورینیو: نباید بازیکنان را خسته می کردیم

خبرگزاری فارس: سرمربی پرتغالی اینترمیلان ایتالیا پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر آنورتوسیس گفت: به خاطر فشردگی بازی های کالچو نباید بازیکنان را خسته می کردیمبه گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از گازتادلواسپورت، خوسه مورینیو ضمن اشاره به گل مهم آدریانو تصریح کرد: از دید من بازی مهمی بود؛ اما نه در حدی که همه بازیکنان را به زحمت بیندازم.
وی افزود: اینترمیلان وضعیت بسیار حساسی در سری A ایتالیا دارد و باید مراقب تک تک بازی ها باشد.
اینترمیلان با تک گل آدریانو در دقیقه 44 برابر آنورتوسیس به پیروزی رسید تا صعودش به مرحله حذفی بیش از پیش مسجل شود

 

منبع سایتwww.farsnews.com


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/2:: 6:15 عصر     |     () نظر