سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد تو، باید شخص مهربانِ نیکخواه باشد . [امام علی علیه السلام]
دنیای فوتبال
درباره



دنیای فوتبال


احمد جزیکی
سلام دوستان عزیز متشکرم از بازدید شما. احمد جزیکی
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از خبرگزاری ملی آرژانتین، دیه ‌گو آرماندو مارادونا اظهار داشت: هرگز نام خود را به فدراسیون آرژانتین تحمیل نکرده و نخواهم کرد. در این انتخاب، دموکراسی کاملا حکمفرما بود.
وی ادامه داد: چیزی را قبول کرده ام که اکثریت قریب به اتفاق روسای هیئت فوتبال ایالت‌ها آن را به امضا رسانده و رسما از من خواسته اند.
مارادونا عنان کرد: مدت‌ها است فوتبال آرژانتین دچار بیماری هولناکی به نام تقلید از اروپا شده است. بازیکنان آرژانتینی آرزو دارند روزی در اروپا بازی کنند تا پول دار شوند. من هم در جوانی چنین آرزویی داشتم؛ اما نه برای پول دار شدن، بلکه برای کمک بیشتر به فوتبال کشورم.
وی ادامه داد: زمان آن فرا رسیده تا به پیراهنمان فکر کنیم رنگ آن را دوباره نگاه کنیم و یادمان بیاید برای چه فوتبال بازی می کنیم.
وی تصریح کرد: هدیه بزرگی برای هواداران دارم؛ اما بهتر است به این هدیه دست نزنیم و بگذاریم تا همه میهمانان بیایند. این هدیه بزرگ در یک جشن بزرگ باز می شود.
وی افزود: برای انتخاب دستیارانم به سراغ چه چو، باتیستا و تاتا می روم؛ اما اگر قبول نکردند با بیلاردو مذاکره خواهم کرد تا کمکم کند.
فرناندو سیگنورینی به عنوان مربی بدنساز از سوی مارادونا معرفی شده است.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/9:: 7:46 عصر     |     () نظر