سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به نعمت پروردگارتان ـ عزّوجلّ ـ اعتراف کنید و از همه گناهانتان به سویش توبه نمایید که خداوند، بندگان سپاسگزارش را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
دنیای فوتبال
درباره



دنیای فوتبال


احمد جزیکی
سلام دوستان عزیز متشکرم از بازدید شما. احمد جزیکی

خبرگزاری فارس: نویسنده انگلیسی فوتبال اسپانیا، 2 بازیکن ایرانی عضو باشگاه اوساسونا را بسیار بد شانس توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید لو که در مادرید زندگی می کند و برای تلگراف، گاردین، مجله 4-4-2 و فوتبال جهان می نویسد در پاسخ به سوالات ارسال شده خبرنگار فارس گفت: اوساسونا تیم قابلی است با بازیکنان خوب؛ اما هرگز مربی خوبی نداشته است. آنها برای خرید بازیکنان، خوب خرج می کنند؛ اما هرگز برای داشتن یک مربی بزرگ پروژه ای ندارند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا برای 2 بازیکن ایرانی اوساسونا مشتریان اسپانیایی دیگری هم هستند یا خیر، گفت: این را مدیر برنامه آنها بهتر می تواند پاسخ دهد که البته هرگز پاسخ نخواهد داد؛ اما گمان نمی کنم مشتری جدی برای آنها باشد.
این نویسنده انگلیسی تاکید کرد: بازیکنان ایرانی اوساسونا بسیار بداقبال هستند. نکونام در اوج محبوبیتش مصدوم و با تمام تلاش های تبلیغاتی صورت گرفته به هر حال فراموش شد.
وی افزود: مسعود(شجاعی) نیز درست زمانی به اوساسونا آمد که حرکات جالب تکنیکی وی هیچ سودی برای تیمش نداشت و هواداران که شاهد افت تیم هستند دیگر حوصله تشویق او را ندارند.

منبع www.farsnews.com



نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/28:: 4:56 عصر     |     () نظر

خبرگزاری فارس: یک روزنامه آلمانی عنوان کرد بازیکن ایرانی اینتراخت فرانکفورت در پایان دوران فوتبال خویش بسر می برد.به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه فرانکفورترآلگماینه سایتونگ در گزارشی که به چاپ رساند به بررسی وضعیت حال حاضر تیم اینتراخت فرانکفورت،‌ بخصوص خط دفاع آن پرداخت که در این میان با بکار بردن لفظ پایان خزان، از مهدی مهدوی کیا به عنوان بازیکنی که دوران طلای خویش را سال ها در تیم هامبورگ سپری کرده و اینک با عدم درخشش در اینتراخت فرانکفورت روبرو است، ‌یاد کرد.
روزنامه مذکور افزود: مهدوی کیا 31 ساله در تیم هامبورگ درخشش خیره کننده ای در پست دفاع راست داشت و بارها توانمندی خود را به معرض نمایش گذاشت و محبوب عامه مردم و هواداران شد؛ اما امروز در تیم اینتراخت با شرایط و وضعیت سابق فاصله زیادی دارد.

 
کم فروغی مهدوی کیا سبب شده تا فریدهلم فونکل، سرمربی اینتراخت برای چنین پستی از بازیکن جوانی همچون پاتریک اوکس استفاده کند؛ اما این بازیکن در بازی مقابل دورتمند غایب است و مهدوی کیا جای وی بازی می کند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/28:: 4:52 عصر     |     () نظر

به گزارش خبرگار اعزامی خبرگزاری فارس به دبی، وحید هاشیمان در نشست خبری به عنوان نماینده تیم ملی فوتبال ایران شرکت کرد و به سوالات پاسخ داد.

 
وی در مورد شرایط تیم ملی گفت: در وضعیت خوبی قرار داشته و برای رویارویی با تیم ملی امارات آماده ایم.
وی افزود: امیدوارم علاقمندان به فوتبال و مردم دو کشور بتوانند فوتبال زیبایی را در ورزشگاه آل مکتوم شاهد باشند و در پایان تیم ملی با برتری میدان را ترک کند.
هاشمیان در پاسخ به سوال یک از خبرنگاران اماراتی که علی دایی را با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی مقایسه کرده بود، اظهار داشت: برانکو در زمان حضورش در تیم ملی ایران زحمات زیادی را برای فوتبال کشید و اکنون دایی این مسئولیت را عهده دار شده است. برای وی آرزوی موفقیت در تیم ملی دارم و امیدواریم بتوانیم با هدایت دایی راهی جام جهانی 2010 شویم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/28:: 4:49 عصر     |     () نظر

خبرگزاری فارس: تمرین تیم ملی فوتبال با حضور مهرزاد

معدنچی و رسول خطیبی در کمپ تیم های ملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین ساعت 15 و 30 دقیقه زیر نظر هومن افاضلی آغاز شد و ساعت 17 و 10 دقیقه به پایان رسید.
بازیکنان پس از انجام حرکات کششی و دویدن دور زمین بدن ها را گرم کردند. سپس به مدت 20 دقیقه کار های سرعتی را مرور کردند.
در ادامه به دستور هومن افاضلی کار با توپ را آغاز کرده و با تقسیم شدن به دو گروه هفت نفره در فضای محدود، حفظ توپ را تمرین کردند و در پایان فوتبال در یک نیمه زمین با سه دروازه را انجام دادند.
*مهرداد معدنچی و رسول خطیبی از امروز در اردو حاضر شدند. آنها به همراه کریم باقری و مهدی کریمیان به صورت انفرادی زیر نظر پزشک تیم ملی تمرین کردند.
* غلامرضا رضایی و پیروز قربانی که در جلسه قبلی تمرین به دلیل مصدومیت و بیماری حضور نداشتند، بعد از ظهر امروز در کنار سایر نفرات تمرین کردند.
* باقری به همراه خطیبی و معدنچی 45 دقیقه قبل از به پایان رسیدن جلسه تمرینی، کمپ را ترک کرد و به هتل المپیک رفت.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/23:: 5:5 عصر     |     () نظر
خبرگزاری فوتبال ایران - چند روز پیش مصاحبه‌ای از قول آری‌هان سرمربی سابق پرسپولیس روی خروجی یکی از خبرگزاری‌ها فرستاده شد که در این مصاحبه او به طور شفاف به این موضوع اشاره کرده بود که قصد داشته علی دایی را به پرسپولیس بیاورد ولی جواد کاظمیان و مهرزاد معدنچی گفته‌اند که اگر دایی به این تیم بیاید از پرسپولیس خواهند رفت.مهرزاد معدنچی در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران با اشاره به این موضوع می‌گوید: «در این چند سالی که فوتبال بازی کرده‌ام خیلی‌ها مرا می‌شناسند و هیچکس ندید که تابحال پشت‌سر مربی یا بازیکن حرف بزنم حتی زمانی هم که در پرسپولیس بازی می‌کردم حرف‌های زیادی در مورد من زده شد ولی هیچ وقت جواب ندادم و سعی کردم بدون حاشیه فوتبال بازی کنم. موضوع مصاحبه آری‌هان هم توسط مدیربرنامه‌های او صورت گرفته و فکر می‌کنم این فرد در فوتبال ایران برای همه شناخته شده است.»
معدنچی تأکید می‌کند: «برای من این سئوال است که آری‌هان در گوشه‌ای دیگر از دنیا چگونه با خبرگزاری‌ها یا روزنامه‌های ایرانی مصاحبه می‌کند و این موضوع را اصلاً نمی‌توان باور کرد. مطمئن باشید که تمامی این حاشیه‌ها از طرف مدیربرنامه‌های او که فقط به عنوان یک مترجم شناخته شده است به وجود می‌آید و همه این فرد را می‌شناسند.»
معدنچی در پاسخ به این سئوال که آیا تو و کاظمیان در مورد علی دایی چنین حرف‌هایی را به زبان آورده‌اید، می‌گوید: «در مورد کاظمیان نمی‌توانم حرف بزنم ولی خودم به هیچ عنوان در مورد دایی حرف نزدم  و همانطور که گفتم این مسائل کذب است برای من افتخار بود که در کنار فوتبالیستی مثل دایی کار کنم ضمن اینکه هیچ وقت مشکلی با او نداشته‌ام که بخواهم چنین حرف‌هایی را بزنم.»
بازیکن ایرانی النصر در خصوص شرایط بحرانی این تیم در لیگ امارات می‌گوید: «متأسفانه در سه بازی دو بار شکست خورده‌ایم و این اصلاً راضی‌کننده نیست. تیم ما چند بازیکن تأثیرگذارش را با تشخیص لوکا از دست داده و فکر می‌کنم که ضعیف‌تر از هفته قبل شده است. من هم سختی‌های زیادی می‌کشم و باور کنید که از بازی کردن در لیگ امارات خسته شده‌ام و با قاطعیت اعلام می‌کنم که فصل آینده در این کشور فوتبال بازی نخواهم کرد.»
معدنچی در پایان با اشاره به نتایج نه‌چندان خوب پرسپولیس تیم سابقش در رقابت‌های این فصل می‌گوید: «به نظر من این تیم از لحاظ بازیکن هیچ مشکلی ندارد و حتی نسبت به پارسال قوی‌تر شده ولی باید قبول کرد که پرسپولیس در خط دفاعی مشکلات بسیار زیادی دارد. این تیم در دو بازی هفت گل خورد و همه می‌دانند که دفاع پرسپولیس ضعیف است آنها باید این مشکل را برطرف کنند.»
منبع سایت www.footballiran.ir

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/2:: 5:59 عصر     |     () نظر
خبرگزاری فوتبال ایران - جواد کاظمیان ستاره ایرانی عجمان تاکید کرد که از انتخاب این تیم به هیچ وجه پشیمان نیست و به آینده امیدوار خواهد بود.

کاظمیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران درخصوص شکست النصر در بازی اخیر تیمش  گفت: «این برد برای ما واقعاً حائز اهمیت بود، البته فکر می‌کنم شرایط عجمان در امارات طوری نیست که برخی‌ها تیم ما را از پیش بازنده می‌دانند.
مهاجم ایرانی در ادامه افزود: «اصلاً پشیمان نیستم. من به قسمت در فوتبال خیلی اعتقاد دارم از حضور در عجمان راضی‌ام چون خواست خودم بود که این تیم را انتخاب کردم. هرچند نمی‌توانم از سختی‌های خاص عجمان هم غافل شوم، اول اینکه هر روز یک ساعت برای تمرین از عجمان تا دوبی در راه هستیم و باید یک ساعت با وجود ترافیک و حشتناک خودم را به تمرین برسانم و جالب آنکه در بازی‌های خانگی ما نیز تنها 1000 تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند.
کاظمیان از دیدار آینده تیمشان برابر شارجه می‌گوید: «بازی در خارج از خانه قطعاً سختی‌های زیادی را برای ما به همراه خواهد داشت شرایط تیم ما واقعاً خوب است اما به لحاظ حرفه‌ای نباید از بازی با شارجه غافل شویم و به لحاظ برد در جام اتصالات برابر النصر، یک برد حتمی را برای خودمان در برابر الشارجه برای خودمان متصور باشیم.
کاظمیان درخصوص، مسائلی که بین لوکا و نصرتی به وجود آمد می‌گوید: «بعد از باخت النصر، برای دیدن محمد نصرتی به هتل رفتم تا به نوعی نصرتی را که از باخت تیمشان بسیار ناراحت بود ملاقات کنم و به او دلداری بدهم. باور کنید نصرتی بعد از باخت اصلاً نسبت به باخت تیمشان بی‌تفاوت نبود و بی‌خیال نبود که اینگونه مورد مواخذه سرمربی تیمش واقع شود.
www.footballiran.irمنبع سایت


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/2:: 5:31 عصر     |     () نظر