سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخل ننگ است و ترس نقصان ، و درویشى کند کننده زبان زیرک در برهان ، و تنگدست بیگانه در دیار خود بر همگان . [نهج البلاغه]
دنیای فوتبال
درباره



دنیای فوتبال


احمد جزیکی
سلام دوستان عزیز متشکرم از بازدید شما. احمد جزیکی
خبرگزاری فوتبال ایران - جواد کاظمیان ستاره ایرانی عجمان تاکید کرد که از انتخاب این تیم به هیچ وجه پشیمان نیست و به آینده امیدوار خواهد بود.

کاظمیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران درخصوص شکست النصر در بازی اخیر تیمش  گفت: «این برد برای ما واقعاً حائز اهمیت بود، البته فکر می‌کنم شرایط عجمان در امارات طوری نیست که برخی‌ها تیم ما را از پیش بازنده می‌دانند.
مهاجم ایرانی در ادامه افزود: «اصلاً پشیمان نیستم. من به قسمت در فوتبال خیلی اعتقاد دارم از حضور در عجمان راضی‌ام چون خواست خودم بود که این تیم را انتخاب کردم. هرچند نمی‌توانم از سختی‌های خاص عجمان هم غافل شوم، اول اینکه هر روز یک ساعت برای تمرین از عجمان تا دوبی در راه هستیم و باید یک ساعت با وجود ترافیک و حشتناک خودم را به تمرین برسانم و جالب آنکه در بازی‌های خانگی ما نیز تنها 1000 تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند.
کاظمیان از دیدار آینده تیمشان برابر شارجه می‌گوید: «بازی در خارج از خانه قطعاً سختی‌های زیادی را برای ما به همراه خواهد داشت شرایط تیم ما واقعاً خوب است اما به لحاظ حرفه‌ای نباید از بازی با شارجه غافل شویم و به لحاظ برد در جام اتصالات برابر النصر، یک برد حتمی را برای خودمان در برابر الشارجه برای خودمان متصور باشیم.
کاظمیان درخصوص، مسائلی که بین لوکا و نصرتی به وجود آمد می‌گوید: «بعد از باخت النصر، برای دیدن محمد نصرتی به هتل رفتم تا به نوعی نصرتی را که از باخت تیمشان بسیار ناراحت بود ملاقات کنم و به او دلداری بدهم. باور کنید نصرتی بعد از باخت اصلاً نسبت به باخت تیمشان بی‌تفاوت نبود و بی‌خیال نبود که اینگونه مورد مواخذه سرمربی تیمش واقع شود.
www.footballiran.irمنبع سایت


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/2:: 5:31 عصر     |     () نظر