سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فریب شیطان زینت می دهد و به طمع می اندازد . [امام علی علیه السلام]
دنیای فوتبال
درباره



دنیای فوتبال


احمد جزیکی
سلام دوستان عزیز متشکرم از بازدید شما. احمد جزیکی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:‌ از لحاظ فنی قطبی یکی از بهترین‌هاست و این برد را تقدیم او می کنم.                                      

به گزارش خبرگزاری فارس، افشین پیروانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال اهواز نشان داد که تیمی بسیار پرقدرت است و اصلا دوست ندارد بازنده باشد. از صمیم قلب این مورد را به کادر فنی تبریک می‌گویم.
وی افزود: در نیمه اول فرصت‌های زیادی داشتیم؛ اما نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم سیستم را از 4-4-2 به 3-4-3 تغییر دادیم و سعی کردیم از کنارها بیشتر حمله کنیم؛ اما فراموش نکردیم در ضد حملات نباید غافلگیر شویم
پیروانی عنوان کرد: از بازیکنانم ممنونم. همه خوب بودند. به همین دلیل، دیرتر تعویض کردم. تعویض در بازی باید طبق اصول باشد. یا بازیکنی که در زمین است بد بازی کند یا اینکه آدم بخواهد تغییر تاکتیک بدهد. فکر می‌کنم به موقع تعویض کردم و سعی می‌کنم در بازی‌های آینده بیشتر دقت کنم.
افشین پیروانی درباره علیرضا نیکبخت واحدی گفت: از بازی او راضی هستم. سعی کردم در هفته جاری او را از لحاظ روحی آماده کنم. امیدوارم با بخشش نیکبخت، دوباره به تیم ملی برگردد. او یکی از سرمایه‌های فوتبال ما است و ارزش‌های زیادی دارد.
وی در مورد علی کریمی اظهار داشت: به بازیکنانی که قدرت حمل توپ را دارند، اعتقاد زیادی دارم و به آنها آزادی عمل می‌دهم. به همین دلیل، کریمی نیز چیزهایی که از او می‌خواستم برآورده کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اولین بردش عنوان کرد: خوشحالم که اولین بردم را با کمک هواداران به دست آوردم. می‌دانستم مدافعان استقلال اهواز روی توپ‌های هوایی اشتباه می‌کنند. پرسپولیس برده و چون خودم از جنس پرسپولیس هستم، این موفقیت را تقدیم هم دوستان می‌کنم.
وی افزود:‌ در مصاحبه‌هایم گفتم که‌ قطبی مربی کاربلدی است. این برد را که حالا در ایران نیست، تقدیم به او می‌کنم و هر کجای دنیا که باشد، برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.
وی در خصوص دستیارانش گفت:‌ با سه نفر از پیشکسوتان صحبت کرده‌ایم؛ اما پس از دو برد، نام آنها را اعلام خواهیم کرد. اگر آنها نیز بخواهند اضافه شوند، تا نیم فصل نمی‌توانند به ما کمکی کند؛ اما افرادی که انتخاب کردیم، مورد تایید همه هستند و شاید خارجی باشند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/9/7:: 6:18 عصر     |     () نظر