سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چشم ، نشستنگاه را چون رشته سر بند است چون خواب در چشم آید بند بسته بگشاید . [ و این از استعاره‏هاى شگفت است . گویى نشستنگاه را به آوند و چشم را به سر بند همانند فرموده و چون سربند بگشاید آنچه در آوند است برون آید ، و این سخن در گفته مشهورتر و ظاهرتر از سخنان پیامبر ( ص ) است و گروهى آن را از امیر مؤمنان علیه السّلام دانسته‏اند و از جمله گفته مبرد است در کتاب مقتضب در باب لفظ به حروف و ما در کتاب خود که مجازات آثار نبوى نام دارد از این استعاره سخن گفته‏ایم . ] [نهج البلاغه]
دنیای فوتبال
درباره



دنیای فوتبال


احمد جزیکی
سلام دوستان عزیز متشکرم از بازدید شما. احمد جزیکی

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی باشگاه راه آهن با توجه به اینکه پرسپولیس یکی از دلایل استعفای افشین قطبی را با استناد به نامه او، عدم امکانات در این تیم عنوان کرده، برای دفاع از امکنات موجود در ورزشگاه اکباتان، توضیحاتی را ارائه کرده که به شرح زیر است:

 
"به اعتقاد باشگاه راه آهن، تا به حال سابقه نداشته که پرسپولیس در چند سال اخیر با این همه امکانات توانسته باشد در مجموعه ای ورزشی تمرینات خود را دنبال کند.
به گفته افشین قطبی در یکی از برنامه های تلویزیونی سال قبل، در مین شرکت واحد بازیکنان داخل کانکس لباس های خود را تعویض می کردند؛ اما امسال در بهترین شرایط خود را برای تمرین آماده می کردند.
باشگاه پرسپولیس طبق قرارداد می تواند ضمن استفاده از زمین شماره دو و اصلی، سالن سونا و استخر و بدنسازی با مجهزترین وسایل، از کمپ این مجموعه هم استفاده کند. ضمن اینکه با وجود ایراداتی که به نداشتن دوش در زمین شماره دو گرفته می شود، خود بازیکنان راه آهن نیز بعد از تمرین از دوش زمین شماره اصلی استفاده می کنند که فاصله آن با یکدیگر کمتر از 100 متر است.
باشگاه راه آهن برای سهولت کار تیم پرسپولیس، در حال تهیه دوش در زمین شماره دو نیز است.
افشین قطبی زمانی که برای دیدن مجموعه اکباتان به این ورزشگاه آمد، به قدری از امکانات موجود در مجموعه رضایت نشان داد که برای عقد قرارداد با این مجموعه به مسئولان باشگاه اصرار کرد.
باشگاه راه آهن برای همکاری بیشتر با این تیم حتی با حضور شماری از بازیکنان شهرستانی سرخپوشان در کمپ بازیکنان شهرستانی راه آهن مخالفتی نکرده و بدون اینکه بخواهد به لحاظ مالی باری به دوش پرسپولیس بگذارد، با حضور این بازیکنان در کمپ ممانعت نکرده است.منبعwww.farsnews.com


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/9/10:: 5:48 عصر     |     () نظر