سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش مرد به اندازه همت اوست و صدق او به مقدار جوانمردى‏اش و دلیرى او به میزان ننگى که از بدنامى دارد و پارسایى او به مقدار غیرتى که آرد . [نهج البلاغه]
دنیای فوتبال
درباره



دنیای فوتبال


احمد جزیکی
سلام دوستان عزیز متشکرم از بازدید شما. احمد جزیکی

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم شاهین پارس جنوبی به علت 4 اخطاره بودن بازیکنانش باید مبلغ دومیلیون ریال جریمه نقدی را پرداخت نماید.هچنین طبق گزارش داوران تخلف منصور بهرون ،مربی دروازبانان تیم شاهین پارس جنوبی نیز مبنی بر ورود بی اجازه به زمین مسابقه و دخالت در امر داروی که منجر به اخراج وی شده بودبه مبلغ 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
حسین مسگر ساروی مربی استیل آذین به علت دخالت و اعتراض به امر داوری به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*جریمه نقدی برای تیم نیروی زمینی و شهرداری تبریز
بر اساس گزارش داور مسابقه تیم شهرداری تبریز که 4 بازیکن اخطاری دارد باید مبلغ 2 میلیون ریال جریمه نقدی را پرداخت نماید.
همچنین حامد فلاح زاده ، دروازبان نیروی زمینی که مرتکب اهانت به کمک داور دوم مسابقه در دقیقه 64 شده و از زمین اخراج شد ، دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*محرومیت یک ساله برای بازیکن فوتسال ارژن
به علت مضروب نمودن داورمسابقه،مرتضی کشاورز ،بازیکن تیم فوتسال ارژن به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی و به یک سال محرومیت از حضور در مسابقات ورزشی و همراهی تیم خود محکوم شد.

*جریمه نقدی برای تیم سایپا
بر اساس گزارش داور مسابقه دو تیم سایپا و و برق شیراز ،6 بازیکن تیم فوتبال سایپا از داور مسابقه اخطار دریافت نموده اند.بر همین اساس باشگاه فوق به مبلغ 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*محرومیت سرپرست تیم داماش لرستان
بهمن عابدینی،سرپرست تیم داماش لرستان به علت فحاشی و اهانت به داوران مسابقه 2 جلسه از همراهی تیم و حضوردر مسابقات رسمی و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین به علت داشتن 4 بازیکن اخطاری درمسابقه داماش لرستان و تراکتور سازی تبریز ،تیم داماش لرستان به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*فرزاد حسن خانی بازیکن تیم مس کرمان به دلیل سیلی زدن به بازیکن هم تیمی خود و با توجه به ابراز تاسف وی به دلیل حرکت ناشایست ،یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*جریمه نقدی برای کمک مربی فولاد خوزستان
به دلیل تخلف کورش بختیاری زاده مربی تیم فولاد خوزستان مبنی بر اعتراض و اهانت به داور به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی و محرومیت یک جلسه ای از همراهی تیم محکوم شد.

منبع  www.farsnews.com    


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/9/10:: 5:55 عصر     |     () نظر