سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادانى بود به دنیا آرمیدن و ناپایدارى آن را دیدن و کوتاهى در کار نیک با یقین به پاداش آن زیان است ، و اطمینان به هر کس پیش از آزمودن او ، کار مردم ناتوان . [نهج البلاغه]
دنیای فوتبال
درباره



دنیای فوتبال


احمد جزیکی
سلام دوستان عزیز متشکرم از بازدید شما. احمد جزیکی


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/12:: 6:40 عصر     |     () نظر
 
 این ر و ز ها بار دیگر بازار شایعات در مو ر د علی کر یمی داغ است سو پر استار سالهای دو ر پر سپو لیس که در آن سالها با در خشش خو د در و از ه های تر قی را به ر وی خو د گشو د و در آن ر و ز گار پیشنهاد هائی از باشگاه  پر و جا و آتلتیکو ماد ر ید داشت و لی بعلت ر و حیه خاص خو د ر هسپار الاهلی وبا باز یابی ر و یه اش سپس به بایر ن مو نیخ رفت و بعد باز افت ر و حیه به دنبال تیمی گشت و سپس به لیگ پایین قطر ر فت و آنجا هم بر ای سر نخو استنش دعو ا است گفته می شو د که قرار است به پر سپو لیس باز گردد و این در حالی است که شایعه باز گشت او به پر سپو لیس از مد تها پیش به گوش می ر سد سو ال مهم اینجا است که علی ر غم بازار گر میهای ر ایج منیجر کر یمی یعنی ابو الفضل جلالی در مور د سختی باز گشت او به پر سپو لیس آیا این انتقال می تو اند بر ای کر یمی و پر سپو لیس و در کل بر ای فو تبال ایران مفید باشد ؟ با هم به چند جنبه از این انتقال می نگر یم
 1/ جنبه او ل
آیا این انتقال به نفع کر یمی است ؟
تجر به نشان داده است که کر یمی بر خلاف ظاهر نه چندان گر م و صمیمانه اش دار ای عو اطف خاصی است او در طی این سالها نشان داده است که در ز مر ه باز یابی و یافتن ر و حیه مبار ز ه و بر تر ی طلبی با مشکل مو اجه است و شاید به همین دلیل ر و حی است که باز گشت او به میهنش در جائی که میلیو نها نفر او را تایید می کنند و هز ار ان نفر در و ر زشگاه صدا می ز نند می تو اند به او کمک کند از سوی دیگر او در یک سال مانده به جام جهانی با در خشش در لیگ داخلی نیاز به تلاش مضاعف بر ای اثبات حقانیت حضو رش در تیم ملی ندارد از سوی دیگر قطبی را مر بی می دانیم که بر ای ساختن مر دی چو ن کر یمی می تو اند مفید باشد قطبی با استفاد ه از ابزار های ر و انی تو انسته است مر دانی چون باقری و نیکبخت و واعظی و ز ار عی و نو ری و خلیلی و... را در مان کند پس چرا کریمی نتو اند از او استفاده کند؟                                                                                                                                                   جنبه2آیااین انتقال به نفع پر سپو لیس است ؟
مشکل پر سپو لیس در جائی نیست که کر یمی می تو اند باز ی کند پر سپو لیس در حال حاضر نیاز مند یک نو ک حمله جانشین در غیاب تو ر ه و نیکبخت است پر سپو لیس کمبو د یک مدافع چپ تخصصی را هم حس می کند در جناح راست میانی هم بعد از عد م آماد گی منصو ری و آسیب دیدگی بادامکی یک هافبک ر است پا به تو پ نیاز سر خها است اما کر یمی یک مر د میانی است که می تو اند در سیستم 1-3-2-4 پشت تک مهاجم در میانه باشد و یا این که می تو اند یک مهاجم کاذ ب شو د اما پر سپو لیس مر دانی چو ن پتروویچ و باقری و نو ری و نیکبخت را در این پست دار د از سوی دیگر کر یمی نمی تو اند ر وی نیمکت قر ار گیر د حاد ثه تعو یض بحث بر انگیز او در جام جهانی را بخاطر دار یم از سوی دیگر قطبی با باز یکنان جنجالی مشکل دار د او از کعبی و شیث و آقائی گذ شت و حتی نیکبخت نیز تا آشتانه اخر اج ر فت آیا کریمی را قطبی می تو اند تحمل کند؟                                                                                                                     3جنبه سوم
آیا انتقال کر یمی به نفع فو تبال ایران است؟
علی کر یمی یکی از نابغه های فو تبال آسیا است مر دی که در صو ر ت آمادگی و باز یافت ر و حیه می تو اند همچنان لایق لقب مارادو نای آسیا شو د فو تبال ایر ان بار ها سر مایه گذار ی فر او ان بر رو ی کر یمی کر ده است و کریمی سر مایه ای است که همچنان می تو اند در صو ر ت فعل خو استن سالها ئی در خد مت فو تبال ایران باشد

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/12:: 6:21 عصر     |     () نظر

 

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تا زمانی که هستم هیچ بازیکنی از جمله دی‌کارمو از تیم جدا نمی‌شود و در غیراینصورت مرا نیز باید اخراج کنند               به گزارش خبرگزاری فارس،‌ افشین قطبی پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس در مورد انتشار خبر تصمیم اعضای هیئت مدیره مبنی بر کنار گذاشتن مهاجم برزیلی ‌اظهار داشت: تا وقتی که من در این تیم هستم هیچ بازیکنی جدا نمی‌شود و اگر این کار صورت بگیرد من نفر دوم هستم.
وی ادامه داد: به تمام بازیکنان تا لحظه‌ آخری که در ایران هستم نیاز دارم و به هیچ عنوان زیربار فشار نمی‌روم. بهتر است دوستان عجولانه تصمیم گیری نکرده و منتظر روزهای خوب آینده بمانند.
قطبی در مورد خروج دستیار برزیلی خود از ایران گفت: دوست ندارم در خصوص مارکو حرف بزنم و بهتر است فقط سکوت کنم.
وی در مورد حضور یک مربی فیزیوتراپ در تمرین امروز تاکید کرد: وی دوست من است و به عنوان فیزیوتراپ در جام جهانی 2006 و جام ملت های 2008 حضور داشت. یک آلمانی است و هم اکنون در هلند زندگی می‌کند و به مدت یک هفته مهمان من در ایران است.
امروز اعلام شد که اعضای هیئت مدیره پرسپولیس تصمیم به کنار گذاشتن دی کارمو و مارکو از تیم گرفته اند؛ اما مسئولان باشگاه تاکید کردند در صورت رضایت قطبی احتمال فسخ قرارداد دی کارمو وجود دارد

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/12:: 5:59 عصر     |     () نظر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ مجید جلالی عصر امروز پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و فولاد خوزستان که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تیم فوتبال صبا را به درستی می‌شناختم و این تیم یکی از تیم‌های پرمهره و خوب لیگ برتر فوتبال است.
وی ادامه داد: ما در دیدار با صبا برای هر لحظه از بازی برنامه داشتیم و بیشتر برنامه‌های ما نیز برای نیمه دوم مسابقه بود.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: اگر دو موقعیت تک به تک را مهاجمان ما از دست نداده بودند، اکنون پیروز از زمین مسابقه خارج شده بودیم.
وی اضافه کرد: ما می‌دانستیم که صبا در شروع‌های مجدد تیم خوب و قدرتمندی است، ولی بازیکنان ما یک لحظه غفلت کردند و شاهد بودیم که گل تیم صبا از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید.
جلالی گفت: تیم فولاد سه بازی متوالی را با پیروزی به اتمام رسانده بود و ما نیز در این دیدار به دنبال چهارمین برد متوالی خود بودیم، ولی بازی خارج از خانه و هوای سرد مانع از تحقق این مهم شد.
وی در ارتباط با اخراج کمک مربی تیم فوتبال فولاد توسط داور اظهار داشت: به صورت دقیق متوجه علت این اخراج نشدم ولی به هر حال کمک‌ مربی تیم ما نباید به داور اعتراض می‌کرد.
تیم‌های صبای قم و فولاد اهواز در چارچوب مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی یک بر یک دست یافتند.

منبع سایت www.farsnews.com


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/9:: 8:2 عصر     |     () نظر

کریمی: شانس آوردیم که بازی را واگذار نکردیم به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فیروز کریمی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از نتیجه تساوی که در بازی با فولاد خوزستان به دست آمد، اصلا راضی نیستم و ما در این دیدار به راحتی دو امتیاز خانگی را از دست دادیم.
وی ادامه داد: البته این را نیز باید گفت که تیم فولاد بازی بسیار خوبی انجام داد و ما در دقایق پایانی شانس آوردیم که بازی را واگذار نکردیم.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: مربیان دو تیم شناخت بسیار دقیقی از یکدیگر داشتند و این مسئله باعث شده بود که حساسیت‌های دیدار دوچندان شود.
وی گفت: در مجموع شاهد بازی خوب و زیبایی بودیم، ولی در این دیدار جناح چپ و راست تیم ما عملکرد خوبی نداشت و بازیکنان به هیچ وجه انتظارات ما را برآورده نکردند.
کریمی افزود: اگر در این بازی ما قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم و دو توپ ما نیز به تیر دروازه برخورد نمی‌کرد، تیم صبا می‌توانست به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.
وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم داوری تصریح کرد: البته نتیجه مسابقه در آستانه بازی حساس صبا در برابر تیم فوتبال پیروزی تهران قابل قبول بود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/9:: 6:41 عصر     |     () نظر
به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته سیزدهم لیگ برتر عصر امروز چهار دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.
تیم سایپا که پس از خروج لیت بارسکی از ایران بدون سرمربی فعالیت می کند امروز مقابل پیام مشهد با نتیجه سه بر یک به برتری دست یافت تا پس از مدت ها ناکامی، به پیروزی برسد.
در این دیدار ایمان رزاقی راد و عیسی ترائوره(2 گل) برای سایپا گلزنی کردند و سهیمی نیز زننده تک گل نماینده خراسان بود.
در دیگر دیدارها صباباتری قم و فولاد خوزستان به تساوی یک بر یک دست یافتند. فریدون فضلی برای صبا و ناجی بداوی برای فولاد گلزنی کردند.
سپاهان نیز با تک گل عماد رضا مهاجم گلزن عراقی خود مقابل مس کرمان پیروز شد.
پرسپولیس نیز در شیراز با تک گل کریم باقری(گل به خودی) مغلوب مقاومت سپاسی شیراز شد.
سایر دیدارهای هفته سیزدهم فردا برگزار می شود


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/9:: 6:38 عصر     |     () نظر

خبرگزاری فوتبال ایران - غلامحسین پیروانی پس از شکست خانگی تیمش مقابل ذوب‌آهن به دلیل توهین تماشاگران از سمت خود استعفا داد و به خبرنگاران گفت که دیگر روی نیمکت مقاومت نخواهد نشست. او بعد از بازی استعفایش را تقدیم مدیرعامل باشگاه کرد.
جعفر جعفری مدیرعامل مقاومت در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران با اشاره به این موضوع می‌گوید: «پیروانی از شعارها و توهین تماشاگران بسیار ناراحت بود  و گفت که دیگر به تیم برنمی‌گردد. من با جدایی پیروانی مخالفم و خوشبختانه با پیشنهادی از این اتفاق جلوگیری کریم.
جعفری می‌گوید: «ما آقای اکبری ،‌مربی تیم جوانان را به ایشان پیشنهاد کردیم که در کادر فنی با آقای پیروانی همکاری داشته باشند و ایشان هم پیشنهاد ما را پذیرفتند.فکر می کنم مشکل دیگری وجود ندارد و آقای پیروانی استعفای خودشان را پس گرفتهاند.
وی در مورد توهین تماشاگران تأکید می‌کند: «مقاومت نتایج خوبی نگرفته و در چهار بازی اخیر هم شکست خورده است با این شرایط تماشاگران حق دارند که ناراحت باشند ولی به نظر من آنها نباید از الفاظ نادرست استفاده کرده و توهین کنند. در مورد استعفای پیروانی هم باید بگویم که ایشان آبرویش را مهمتر از هر چیز دیگری می‌داند و حاضر نیست همه چیز را فدای فوتبال کند.»

منبع سایت www.footballiran.ir/


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/2:: 7:11 عصر     |     () نظر

خبرگزاری فوتبال ایران – علیرضا نیکبخت واحدی از سوی فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال جهان به عنوان محبوب ترین بازیکن لیگ ایران در طول سال 2008 انتخاب شده و برای کسب عنوان محبوب ترین بازیکن جهان با 99 بازیکن محبوب دیگر رقابت سختی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران فدراسیون جهانی تاریخ و آمار از طریق نمایندگانش در سراسر جهان محبوب ترین بازیکنان هر کشور را انتخاب می کند. اصغر زارعی نماینده این فدراسیون در ایران با مشاوره چند کارشناس ورزشی نیکبخت را به عنوان محبوب ترین بازیکن سال انتخاب و معرفی کرد.
ستاره شماره ده پرسپولیس با رای کاربران سایت www.iffhs.de با دیگر بازیکنان حاضر در این فهرست رقابت می کند. ستاره های صاحب نامی همچون دیوید ویا،‌تورس و ژاوی از اسپانیا ،کاکا ،‌‌رونالدینیو و روبینیو از برزیل،‌توتی ، توز ،‌ نیستلروی،‌رونی ، ریکلمه ،‌ ریبری ،‌ پیرلو ، مسی ،‌آنری و ... از جمله بازیکنان صاحب نام حاضر در این فهرست هستند.
فصل گذشته با توجه به تعدد کاربران مصری در اینترنت ابوتریکه ،‌بازیکن محبوب فوتبال این کشور به عنوان محبوب ترین بازیکن انتخاب شد اما پیش از آن در سال 2006 جرارد عنوان بهترین بازیکن را به نام خودش ثبت کرد.
منبع سایت www.footballiran.ir


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/2:: 6:19 عصر     |     () نظر

پایان دیدار های هفته یازدهم لیگ برتر، پیکان با غلبه بر سپاهان عنوان صدر نشینی خود را حفظ کرد.پرسپولیس هم با عبور از برق شیراز از بحران خارج شد و فولاد خوزستان هم برد مهمی مقابل داماش گیلان کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، با برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و برق شیراز به پایان رسید که در نهایت شاگردان افشین قطبی موفق شدند با نتیجه3 بر یک در این دیدار پیروز شوند و در عین حال نخستین شکست فصل جاری تیم برق شیراز را رقم بزنند.

در این دیدار ،علی کریمی، کریم باقری و علیرضا واحدی نیکبخت گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند. رضا نظرزاده هم برای برق شیراز گلزنی کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس که پس از دو شکست متوالی در هفته های گذشته برابر ابومسلم و فولاد خوزستان شرایطی بحرانی را سپری می کرد با این پیروزی 18 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال تهران، به جایگاه پنجم جدول رده بندی صعود کرد. برق شیراز هم با همان 19 امتیاز قبلی همچنان در رده سوم قرار دارد.

اما  در اصفهان،پیکان با نتیجه 4 بر 2 سپاهان را شکست داد و با 24 امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن، به صدرجدول رده بندی رقابت های لیگ برتر صعود کرد.

در این مسابقه ایمان حیدری( دو بار)، محمدرضا طهماسبی و سیدمهدی سیدصالحی برای پیکان گلزنی کردند و احمد جمشیدیان(دو بار) گل های سپاهان را به ثمر رساندند. ضمن اینکه فرشاد بهادرانی در دقیقه 56 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

در کرمان هم تیم فوتبال مس برابر سایپا کرج به تساوی یک بر یک رضایت داد. لوسیانو برای مس  و  عیسی ترائوره برای سایپا گلزنی کردند.

در رشت هم تیم فولاد خوزستان با گل دقیقه 87 سعید رمضانی موفق شد تیم داماش گیلان را شکست  دهد .                       منبع سایت www.footballiran.ir  


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/2:: 5:49 عصر     |     () نظر
 علی دایی برای تماشای مسابقه تیم های پرسپولیس و برق شیراز پس از گذشت 20 دقیقه از زمان مسابقه وارد ورزشگاه آزادی شد و از نزدیک این دیدار را تماشا کرد.
دایی بین دو نیمه همراه با اعضای هیئت مدیره پرسپولیس راهی رختکن سرخ پوشان شد و پس از روبوسی با علی کریمی و افشین قطبی به همه اختلافات پایان بخشید.
اعضای هیئت مدیره پرسپولیس در رختکن از این اقدام سرمربی تیم ملی استقبال کردند.
هواداران پرسپولیس با دیدن دایی در ورزشگاه آزادی رفتار دو گانه ای با وی داشتند. آنها ابتدا با سر دادن شعارهایی کریمی را برتر از دایی دانستند؛ اما در ادامه واکنش‌ آنها تغییر کرد و پس از تشویق دایی از وی خواستند کریمی را بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت کند.
انتهای پیام/

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط احمد جزیکی 87/8/1:: 6:11 عصر     |     () نظر
<      1   2   3      >